اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد اصفهان

چهارمین کنفرانس ملی ایده‌های نو در مهندسی برق دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

چهارمین کنفرانس ملی ایده‌های نو در مهندسی برق با حضور دانشجویان گرایش‌های مختلف رشته برق در دانشگاه آزاد واحد اصفهان برگزار شد.

چهارمین کنفرانس ملی ایده‌های نو در مهندسی برق دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین دوره کنفرانس ملی و سالانه «ایده‌های نو در مهندسی برق» با محوریت گرایش‌های رشته برق از جمله الکترونیک، قدرت، مخابرات، کنترل و همچنین مهندسی پزشکی و کامپیوتر برگزار شد.

مجید دلشاد دبیر این کنفرانس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این کنفرانس گفت: چهارمین دوره کنفرانس ایده‌های نو در مهندسی برق با هدف آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با آخرین آراء و نظرات حوزه مهندسی برق در جهان و در سطح کشور، در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند آخرین تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در رشته و موضوعات مورد علاقه‌شان را ببینند و دنبال کنند.

دبیر چهارمین کنفرانس ملی ایده‌های نو در مهندسی برق ادامه داد: در حال حاضر دانش مهندسی برق در صنعت، روز به روز در حال ارتقا بوده و با اجرای چنین برنامه‌هایی سعی در بروز کردن اطلاعات دانشجویان داریم.

این مسئول تأکید کرد: از سراسر کشور 248 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از اصفهان، استان خوزستان بیشترین سهم را در تعداد مقالات داشته است.

دلشاد، بالا بودن سطح دانشکده فنی و رشته برق دانشگاه آزاد اصفهان را دلیل میزبانی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: از 169 مقاله پذیرفته شده در این کنفرانس 35 درصد قدرت، 21 درصد الکترونیک، 17 درصد کامپیوتر، 16 درصد مخابرات و 11 درصد مربوط به گرایش کنترل است.

وی در پایان توضیح داد: مقالات برتر به ژورنال‌های برتر و ISI معرفی می‌شوند و با داوری مجدد انتشار می‌یابند.

به گزارش فارس، چهارمین کنفرانس ملی ایده‌های نو در مهندسی برق که صبح امروز کار خود را آغاز کرده بود، شامگاه امروز با اهدای جوایز به پژوهشگران برتر پایان یافت.

انتهای پیام/63064/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول