اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین تمرین شاگردان کی‌روش برگزار شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از رویارویی با گوام برگزار شد.

آخرین تمرین شاگردان کی‌روش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، از ساعت 15 به وقت محلی آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن مجموعه ورزشی "دددو" برگزار شد و ملی پوشان ایران آخرین برنامه های سرمربی تیم ملی را برای بازی روز سه شنبه مرور کردند.

*در آغاز این تمرین، بازیکنان به گروه های دو نفره تقسیم شدند و رودروی هم به پاسکاری پرداختند. پس از آن بازیکنان در یک نیمه زمین بدون حضور دروازه بانها به مرور کارهای تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی روش پرداختند. این در حالی بود که سه دروازه بان حاضر در اردو زیر نظر دن گاسپار تمرین می کردند.

 

*با اضافه شدن این دروازه بانها به کارهای تیمی، بازی درون تیمی با شبیه سازی بازی فردا در زمین تمرین صورت گرفت تا کادر فنی راحت‌تر درباره ترکیب بازی تصمیم گیری کند.

*پس از تمرین بازیکنان بدنهای خود را سرد کردند تا به این ترتیب آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر گوام هم به پایان برسد.

*ابتدای تمرین امروز برای خبرنگاران باز بود اما بعد از گذشت 15 دقیقه به دلیل قانون فیفا در تمرین رسمی قبل از بازی، تصویربرداران حاضر، محل تمرین را ترک کردند.

صبح امروز هم ملی پوشان در جلسه فنی تیم شرکت کردند و سرمربی تیم ملی برنامه های خود را برای بازی فردا در حضور بازیکنان تشریح کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول