اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی تنکابن خبر داد

برگزاری همایش «3 ساله‌‌های حسینی» در تنکابن

رئیس اداره بهزیستی تنکابن از برگزاری همایش سراسری و بزرگ عزاداری «سه ساله‌‌های حسینی» ویژه کودکان دختر و بانوان در تنکابن خبر داد.

برگزاری همایش «3 ساله‌‌های حسینی» در تنکابن

ولی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان تنکابن گفت: همایش سراسری عزاداری سه ساله‌های حسینی ویژه عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) با برنامه‌ریزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح امروز (سه‌شنبه) در مصلی بزرگ شهید بهشتی شهرستان تنکابن آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: این همایش بزرگ فرهنگی با همکاری ستاد نماز جمعه و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان، دفتر امور بانوان فرمانداری ویژه تنکابن، شورای اسلامی شهر و شهرداری تنکابن، واحدهای مشارکت، کانون توسعه همیاری مهدهای شهرستان، امور اجتماعی، واحدهای فرهنگی، اداره بهزیستی تنکابن برگزار می‌شود و حضور عموم بانوان و کودکان و نوجوانان دختر در این همایش آزاد است.

شمسی تصریح کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر آموزش و انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به‌ویژه فرهنگ عاشورایی که فرهنگ ایثار و شهادت شاخصه اصلی آن و ترویج انسان‌دوستی و آزادگی از جمله ویژگی‌های آن است، این همایش با هدف آشنایی و نزدیکی بیشتر نسل آینده به این معارف دینی مذهبی و شناخت بهتر آن‌ها از سیره‌ ائمه اطهار و شهدای صدر اسلام تا امروز به نحوی که برای کودکان و نوجوانان دارای جاذبه‌های لازم باشد برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های جنبی از جمله نقاشی کودکان، قصه‌خوانی و نقالی مصائب اهل‌بیت (ع) در اسارت بعد از عاشورا و شهادت حضرت رقیه (س) در کنار عزاداری را مهم‌ترین عناوین همایش در مصلی شهید بهشتی تنکابن عنوان کرد.

رئیس اداره بهزیستی تنکابن خاطرنشان کرد: امسال و در ایام محرم و به صورت شهرستانی برنامه‌های خوبی توسط این اداره برگزار شد که عزاداری و دسته‌روی کودکان حسینی در سطح شهر تنکابن و نیز برگزاری نهمین همایش بزرگ عزاداری کودکان حسینی در مصلی شهید بهشتی از جمله مهم‌ترین آن‌ها بودند.

وی از برگزاری عزاداری بزرگ بانوان زیرپوشش بهزیستی در اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه با عزاداری و سخنرانی در اربعین حسینی امسال و در سالن اجتماعات بهزیستی تنکابن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86020/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول