اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجتماع عظیم بسیجیان همدان در 5 آذر

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجتماع عظیم بسیجیان همدان در روز پنجم آذر ماه سال جاری خبر داد.

اجتماع عظیم بسیجیان همدان در 5 آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن برزگر پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان همدان با بیان اینکه بسیج در تمام مراحل انقلاب توانسته نقش مؤثری در صیانت از آرمان‎های این نظام داشته باشد، اظهار کرد: امروز ساختار بسیج الگوی دیگر کشورها شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف در ‌پایگاه‌های بسیج، گفت: امیدوارم هر پایگاه بتواند حداقل یک برنامه را برگزار کند، چراکه هدف اثرگذاری است و نباید به دنبال تشریفات بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید در مساجد و پایگاه‌ها نسبت به تشریح عوامل بیداری اسلامی اقدام کرد، گفت: برنامه‌ها با کمک هیئت امنای مساجد و روحانیون پیگیری و انجام گیرد.

وی کمک به جبهه مقاومت را امری لازم دانست و گفت: این جبهه از لحاظ نیرو نیاز به کمک ندارد اما باید کمک‌های مالی مورد توجه قرار گیرد.

برزگر با اشاره به جنایت‌های دشمنان در منطقه، بیان کرد: اخیراً هواپیمای اسرائیلی با پیاده کردن تسلیحات و عربستان نیز با خریداری 20 هزار بمب از آمریکا به دنبال فروپاشی جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان است به طوری که در حال حاضر ارتشی با ظرفیت 25 میلیونی در دنیا وجود ندارد، گفت: باید این نیروی عظیم روز به روز قدرتمندتر شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه محول کردن 18 وظیفه به پایگاه‌های بسیج، صوری نیست، افزود: در قالب حلقه‌های صالحین 27 نفر به برنامه‌ریزی در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها می‌پردازند.

وی افزود: باید شرح وظایف مسئول فرهنگی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر و ... مشخص شود و تا جایی که امکان دارد افرادی آموزش ببینند تا در آینده، اثرگذاری خوبی داشته باشند.

برزگر مشکل اساسی جامعه امروز را کمرنگ بودن امر به معروف دانست و ادامه داد: تذکر لسانی آن هم با رویکرد دلسوزانه، جامعه را اصلاح خواهد کرد.

وی در ادامه به تأسیس صندوق قرض‌الحسنه در بسیج اشاره کرد و گفت: این طرح سال‌های گذشته نیز اجرا می‌شد اما امسال در قالب ویژه‌ دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه رده‌های مختلف بسیج وجود دارد اما سهمیه برای وام محدود است، افزود: امسال 29 سهمیه وجود دارد و اعضای بسیج باید برای اخذ این وام پای کار باشند و بتوانند مبالغ را جمع‌آوری کرده و در بانک مهر اقتصاد سپرده‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه هیئت امنای مسجد و فرمانده پایگاه ارکان اصلی صندوق هستند، افزود: آنها باید مبالغ را جمع‌آوری کنند تا سپرده‌گذاری انجام شود.

برزگر از اجتماع عظیم بسیجیان در پنجم آذر به مناسبت هفته بسیج در سالن ابن‌سینا خبر داد و بیان کرد: در این روز حضور حماسی بسیجیان را در دفاع از آرمان‌ها شاهد هستیم.

وی با اشاره به آمادگی بیش از 2 هزار گردان در کشور برای مقابله با دشمن گفت: ظرفیت بسیج بسیار بالاست و می‌توان با کمک این گفتمان اقدامات خوبی را در جامعه انجام داد.

انتهای پیام/89026/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول