اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازتاب سخنان پرس در مطبوعات جهان

زمین خواری تهمتی کودکانه بود، مربی من روی تیغ راه نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در نشست خبری روز گذشته خود سخنانی به زبان آورد که در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

زمین خواری تهمتی کودکانه بود، مربی من روی تیغ راه نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری خود که از سوی رسانه‌های اسپانیایی، تاریخی توصیف شده بر ابقای بنیتس، عدم مذاکره با آنچلوتی و توطئه شکست خورده شهرداری مادرید تاکید کرد.

وی که از سوی هیات امنا و کمیته بازرسان باشگاه رئال مادرید استیضاح شده بود نخست به سوالات این افراد پاسخ داد و موفق شد همه آنها را قانع کند، در بخش دوم این کنفرانس نوبت به خبرنگاران رسید تا ابهامات خود را رفع کرده و سوالات خود را بپرسند. نکته بسیار مهمی که ستایش جامعه خبری بین الملل را در پی داشت، دعوت رسمی باشگاه رئال مادرید از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های جهان بود. پرس نمی‌خواست حرف‌هایش تنها چند مخاطب خط گرفته از مادرید و کاتالونیا باشند، او به خوبی می‌دانست که در میان رسانه‌های وابسته اسپانیایی حرفهایش خریدار ندارد. پذیرایی بسیار خوب باشگاه رئال مادرید از جامعه خبری نیز مورد تمجید رسانه‌های جهان قرار گرفته است.

پرس در مهمترین بخش سخنان خود گفت: بنیتس  و آنچلوتی و رونالدو را برای دقایقی فراموش کنید، می‌خواهم از موضوعی سخن بگویم که در این دو روز بارها به من تذکر داده شده تا هرگز از آن چیزی نگویم، این تریبون و این باشگاه نه مال من است و نه مال شهردار مادرید، این باشگاه به مردم مادرید تعلق دارد پس باید بگویم که انتشار خبر مربوط به زمین خواری یک دروغ مضحک بود که به دستور شهردار مادرید تنها چند روز قبل از ال‌کلاسیکوی دربی وارد رسانه‌ها شد. زمین خواری چه کسی؟ باشگاه رئال مادرید طبق قانون اسپانیا حق خرید زمینی را که جزو اموال عمومی بوده ندارد، مگر در صحرایی خالی از قانون و تمدن زندگی می‌کنیم که چنین کاری انجام داده باشیم؟ مردم تحقیق کنند و ببینند این زمین‌ها چه مالکی دارد؟ مالک این زمینها و سه برج بزرگ مادرید من هستم نه باشگاه رئال مادرید و این زمین‌ها را شهردار مادرید به من فروخته و همه چیز به صورت قانونی طی شده است.

پرس افزود: زمین خواری تهمتی کودکانه بود، من بارها خواستم در این مورد جواب بدهم اما هیچ خبرنگاری حاضر نشد سخنان من را منتشر کند. برای چنین جامعه رسانه‌ای متاسفم.

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید درباره رافائل بنیتس گفت: مربی من هرگز روی تیغ راه نمی‌رود، این من هستم که روی تیغ قدم می‌زنم. مربی من باید در کمال آرامش کار کند. بنیتس می‌ماند اما باید خوب کار کند و دل هواداران را به دست بیاورد. ما یکی از بهترین مربیان دنیا را در اختیار داریم، کسی که هموطن ماست، در رئال مادرید بزرگ شده و اینجا را خانه خودش می‌داند. نیازی ندارم یک مربی غیر بومی و غریبه استخدام کنم.

گازتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارش خود با اشاره وضعیت آنچلوتی نوشت: بعید است که آنچلوتی به رئال مادرید باز گردد.

روزنامه اکیپ فرانسه نیز در بخش بین الملل خود نوشت: رونالدو ممکن است راهی پاری‌سن‌ژرمن شود اما رئال مادرید اراده‌ای برای فروش او ندارد.

روزنامه گاردین نیز در بخش ورزشی خود با اشاره به سخنان پرس می‌نویسد: این مدیرعامل یکی از بهترین مدیران ورزشی جهان است و کارش را خوب بلد است، او تحت تاثیر رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد و هواداران مادرید همیشه برای او محوریت دارند.

دیلی میرر نوشت: پرس حمایت کامل خود را از بنیتس عنوان و تاکید کرد که این مربی در مادرید می‌ماند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول