اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مسائل اقتصادی

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی گفت: اولویت قرار دادن سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مسائل اقتصادی کنونی است.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مسائل اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده در یادواره شهدای بسیج ادارات شهرستان اهر ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج امروز به فراتر از مرزهای جهان اسلام رفته است بسیجی که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار آن بود و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب در روز پنجم آذرماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج عمومی را صادر کردند.

وی با بی‌بدیل خواندن نقش بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: امروز می‌بینیم که همه اقشار و ملت‌ها از بسیج و ارزش‌های آن الهام می‌گیرند و از ارتش ده‌ها میلیونی آن درس گرفته و در مواقع نیاز به تأسیس تشکیلاتی مثل آن دست می‌زنند.

علیزاده نقش ایثار و شهادت را در گسترش فرهنگ بسیج مؤثر دانست و گفت: بسیجیان و رزمندگان جان‌برکف در هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت هر جا چنین فرهنگ و تفکری وجود داشته باشد آن کشور و نظام غیرقابل نفوذ و استثمار است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا به منطقه ارسباران و شهرستان اهر اشاره کرد و گفت: منطقه ارسباران و شهرستان اهر از مناطق مهم و سوق‌الجیشی کشورمان بوده و دوران مختلف تاریخی همیشه نقش‌آفرین بوده‌اند در دوران جنگ ایران و روس، اهر منطقه فرماندهی قشون ایران بوده، همچنین در دوران مشروطه و اولین شهدای جنگ تحمیلی از دیگر افتخارات این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی به دوش ما نهاده شده است گفت: کسانی که برای رفاه و آسایش ما از جان، مال و همه‌چیز خود گذشتند مسئولیت سنگینی به دوش ما نهاده‌اند ما باید رهرو شهدا باشم کسانی که شهید شدند کار حسینی کردند و کسانی که مانده‌اند باید کار زینبی انجام دهند.

علیزاده جنگ امروز را جنگ فرهنگی خواند و گفت: روزی بود که همه دنیا برعلیه ما بسیج شده بود ما آن‌ها را در سنگرهایشان می‌دیدیم و آن‌ها نیز با ما ولو ناجوانمردانه ولی رودررو می‌جنگیدند ولی امروز جنگ جنگی فرهنگی و اقتصادی است دفاع مردم از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم باعث شد که دشمن نیز حقانیت ما را بپذیرد و پای میز مذاکره بنشیند.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا خوداتکایی را رمز پیروزی ملت‌ها عنوان کرد و گفت: امروز روز بسیج، خودباوری و جهاد علمی است دیروز نیز روز بسیج، و اقتصاد مقاومتی بود همه عزیزان در ادارات و شرکت‌ها باید عنایت داشته باشند که نقش آن‌ها در این برهه از تاریخ بسیار تعیین‌کننده است اگر ما خود را باور نکنیم و روی پای خود نایستیم نمی‌توانیم اهداف خود را محقق و به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را تنها را برون‌رفت از مسائل اقتصادی عنوان کرد و گفت: ما باید با اولویت قرار دادن سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای به آن بدهیم و به آن‌ها نیز عمل کنیم.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول