اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوار حرم امام‌زاده عباس(ع) صورت گرفت

برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم بسیجیان ساری

محفل انس با قرآن‌کریم بسیجیان ساری همراه با مراسم عزاداری اربعین امام حسین (ع) در جوار حرم مطهر امام‌زاده عباس (ع) این شهرستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم بسیجیان ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پیش از ظهر امروز محفل انس با قرآن‌کریم بسیجیان مرکز استان مازندران با تلاوت سیدرضا چاوشیان قاری برتر استان و کشور در جوار بقعه امام‌زاده عباس (ع) این شهرستان برگزار شد.

این محفل قرآنی همراه با عزاداری اربعین امام حسین (ع) در جهت گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور جعفر اصغری فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) ساری و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در صحن مطهر حضرت امام‌زاده عباس (ع) برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) ساری در این محفل قرآنی با بیان اینکه امروز بسیج با پشتوانه قرآن و مقام معظم رهبری به بالاترین درجه در ایران و جهان اسلام رسید، اظهار کرد: عمل به دستورات قرآن‌کریم یکی از نیازهای اساسی روز جامعه و کشور ما محسوب می‌شود که این امر نیازمند ترویج و شناساندن راه‌های آن به مردم است.

*بسیج مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی سکوت نمی‌کند

جعفر اصغری با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی در جوار بقاع متبرکه، امام‌زادگان و مساجد راهی جبهه و جنگ در هشت سال دوران جنگ تحمیلی شدند، افزود: جایگاه امام‌زادگان در بین مردم ایران و به‌خصوص دیار علویان غیر قابل انکار است و زندگی مردم به وجود امام‌زادگان که از خاندان اهل‌بیت (ع) هستند، گره خورده است.

وی بسیج را پشتوانه محکم و قابل اطمینانی برای نظام و کشور در مقابله با تحدید‌های دشمنان داخلی و خارجی دانست و ادامه داد: بسیج در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی هیچ‌گاه سکوت نمی‌کند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) ساری با بیان اینکه بسیجیان تنها با تاسی به قرآن‌کریم می‌توانند در زندگی موفق شوند و قرآن راه روشن همه بشریت است، گفت: حضور بسیج در برگزاری محافل قرآنی گامی ارزشمند برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه است.

انتهای پیام/86031/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول