اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

شهرداری‌ها در تداوم طرح پاک‌سازی مناطق آلوده پای کار نیستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نگهداری مناطق پاک‌سازی شده از موادمخدر بر عهده شهرداری‌هاست، گفت: شهرداری‌ها در تداوم طرح پاک‌سازی مناطق آلوده پای کار نیستند.

شهرداری‌ها در تداوم طرح پاک‌سازی مناطق آلوده پای کار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر مازندران طرح پاک‌سازی مناطق آلوده استان پایلوت کشوری اعلام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این جلسه اظهار کرد: پاک‌سازی مناطق آلوده از موادمخدر در مازندران اقدامی با ارزش از سوی نیروی انتظامی بوده است.

علیرضا یونسی با اشاره به اینکه پاک‌سازی منطقه عباس‌آباد نکا از موادمخدر، پایلوت کشوری شده است، افزود: نیروی انتظامی به مدت دو سال است نظارت شبانه‌روزی در مناطق پاک‌سازی شده استان را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نگهداری مناطق پاک‌سازی شده از موادمخدر بر عهده شهرداری‌هاست، بیان کرد: شهرداری‌ها در تداوم طرح پاک‌سازی مناطق آلوده پای کار نیستند.

این مسئول با اشاره به اینکه حتی یک مورد منطقه آلوده از موادمخدر در مازندران نداریم، گفت: مازندران در مبارزه با موادمخدر صنعتی موفقیت کسب کرد و از سوی بهزیستی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز با بیان اینکه پاک‌سازی نقاط آلوده مازندران نباید منجر به پخش شدن این مناطق شدن در سطح استان شود، تصریح کرد: فعالیت نیروی انتظامی در پاک‌سازی مناطق آلوده مطلوب بوده است و هدف ما زیر سوال بردن کار ناجا نیست.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد افزود: اگر مناطق آلوده اصلاح شد حضور مداوم نیروی انتظامی در مناطق لازم است و اگر هم مناطق آلوده در استان پخش شد باید اقدام جدی صورت گیرد.

وی بیان کرد: پاک‌سازی مناطق آلوده به موادمخدر باید سبب کاهش آمار اعتیاد در مازندران شود.

فرمانده انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با اعتیاد و پاک‌سازی مناطق آلوده بسیار موثر بوده است، افزود: بعد از دو سال کار پاک‌سازی مناطق آلوده در ساری، نکا و سایر شهرهای مازندران کار مبارزه به دلیل همکاری نکردن برخی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مبارزه با موادمخدر نیمه‌تمام ماند.

سردار مسعود جعفری‌نسب با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی از سوی دستگاه‌های عضو شورای مبارزه با موادمخدر همچون شهرداری‌ها به درستی انجام نشد، تصریح کرد: کارهای ناتمام شهرداری‌ها در مناطق پاک‌سازی شده از موادمخدر سبب شد تا ماموران نیروی انتظامی بعد از دو سال همچنان در این مناطق حضور داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان گفت: معتقد نیستیم که با پاک‌سازی مناطق آلوده به موادمخدر این مناطق در سطح استان پخش شده است، اگر منطقه جدید سراغ دارید به ناجا معرفی کنید.

انتهای پیام/86006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول