اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیجیان در مراغه

تولید انبوه 2 طرح ابتکاری مخترعان بسیجی مراغه/ نمایش 30 طرح ابتکاری مخترعان بسیجی

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: 2 طرح ابتکاری مخترعان بسیجی مراغه‌ای شامل گل‌های نورانی و بست سیمی این مرکز به تولید انبوه رسیده است.

تولید انبوه 2 طرح ابتکاری مخترعان بسیجی مراغه/ نمایش 30 طرح ابتکاری مخترعان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، احمد شالچی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نخستین نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیجیان در مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 30 طرح ابتکاری مرکز رشد، خلاقیت و فناوری شهید محمود فراحی بسیجیان مراغه به نمایش در آمده است.

وی افزود: در نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیجیان مراغه، انواع پهباد جاسوسی، عکسبرداری، موشک‌های زیر سطحی، دوربین برای تک تیراندازهای نظامی، سوخت جامد راکت، زره متحرک تانک و نفربر، آینه‌های تصویربرداری، لباس‌ها و پوتین‌های ضربه‌گیر نظامی از 20 مخترع این مرکز به نمایش در آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هم اکنون 30 دانشجو و دانش‌‌‌آموز مبتکر مراغه‌ای در کارگاه‌های تراشکاری، جوشکاری، آزمایشگاه الکترونیک و فیزیک این مرکز فعالیت می‌کنند.

شالچی‌زاده گفت: مرکز رشد، خلاقیت و فناوری شهید محمود فراحی بسیجیان مراغه امسال با هدف حمایت از اجرای اختراعات و طرح‌های ابتکاری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: 2 طرح ابتکاری مخترعان این مرکز شامل گل‌های نورانی و بست سیمی این مرکز به تولید انبوه رسیده است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در کانون فرهنگی هنری سپاه ناحیه مراغه واقع در خیابان بلوری برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/60007/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول