اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

آیین معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور رودبار برگزار شد + تصاویر

آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب با حضور معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کرمان صورت گرفت.

آیین معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور رودبار برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، عطا ناوکی فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور این شهرستان که با حضور معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کرمان و روسای دانشگاه‌های پیام نور کهنوج، منوجان و قلعه‌گنج برگزار شده بود، با اشاره به اهیمت علم و دانش اظهار داشت: امروزه دنیا در حال پیشرفت است و باید دانشگاه‌های کشور ما به گونه‌ای حرکت کنند که از پیشرفت علمی عقب نمانند.

وی بیان داشت: نسل جدید در دهه‌های اول انقلاب مسائل و مشکلات انقلاب را درک نکرده‌اند، بنابراین مأموریت ما، مأموریت سنگینی است که معنویت، عشق به رهبری و انقلاب را در دانشگاه‌ها ترویج کنیم.

ناوکی با اشاره به دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب افزود: با وجود اینکه مدیران گذشته برای پیشرفت این دانشگاه تلاش کرده‌اند، اما با ابراز تأسف مظلومیت این دانشگاه در بین شهرستان‌های جنوبی کاملاً پیدا است.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه استعداد‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در این شهرستان نهفته است، اما دانشگاه پیام‌نور رودبار جنوب در شأن مردم این شهرستان نیست و از مسئولان مربوطه تقاضا داریم که نسبت به احداث ساختمان و تجهیزات دانشگاه پیام‌نور رودبار جنوب پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

فرماندار رودبار جنوب با تقدیر از تلاش‌های علی سلیم‌پور رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب افزود: شریفی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور معرفی و از تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم که از ایشان حمایت و پشتیبانی کنند.

شهرام خلیلی معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در این آیین اظهار داشت: با نزدیکی به رودبار متوجه چندین مطلب از جمله اینکه هنوز در دیار کریمان هستیم و خونگرمی شرجی را در میان مردمان این دیار که مردمانی خاص هستند، می‌بینیم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب افزود: مهمترین دلیل انتخاب ایشان بومی‌ بودن وی است و مسئولان دانشگاه پیام‌نور باید از مجموعه دانشگاه باشند و سلیم‌پور رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور رودبار جنوب به عنوان مدیر فرهنگی در مرکز استان مشغول به فعالیت ‌می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با اشاره به نامناسب‌ بودن ساختمان دانشگاه پیام‌نور رودبار جنوب افزود: ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک دانشجویان این شهرستان در ساختمان آموزشی جدید مستقر می‌شوند.

خلیلی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ابراز داشت: از مدیران اجرایی تقاضا داریم که فرمایشات مقام معظم رهبری را در راستای برگزاری انتخابات اسفند ماه سال‌جاری جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب با اشاره به آیین تودیع و معارفه دو نیروی جوان و بانشاط دانشگاهی افزود: علی سلیم‌پور یک سال و نیم در دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب خدمت می‌کردند، تقدیر می‌کنیم و امیدواریم که در آینده در هر مسئولیتی که هستند، موفق باشند و همچنین شریفی رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان رودبار جنوب با تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی مناسب به این دانشگاه رونق خاصی بخشند.

انتهای پیام/80031/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول