اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان خبر داد

کاهش 10 تا 12 درجه‌ای هوای همدان در روز جمعه

مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان با بیان اینکه احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد، گفت: دمای هوای همدان در روز جمعه بین 10 تا 12 درجه کاهش خواهد داشت.

کاهش 10 تا 12 درجه‌ای هوای همدان در روز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد حسینی بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری طرح‌های لایحه بودجه 95 با بیان اینکه از امروز در استان بارندگی‌ها آغاز شده است، اظهار کرد: این بارندگی‌ها فردا چهارشنبه و پس فردا پنج‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی بارش‌های چند روز آینده را مطلوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد، ادامه داد: دمای هوای همدان در روز جمعه بین 10 تا 12 درجه کاهش خواهد داشت.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان تأکید کرد: احتمال وقوع سیل در ایلام و کرمانشاه وجود دارد اما استان همدان امن است.

وی درخصوص پروژه‌های نیمه تمام سازمان هواشناسی، بیان کرد: پروژه رادار یکی از پروژه‌هایی است که اجرای آن در چهار استان مورد تأیید قرار گرفت.

حسینی افزود: استان همدان یکی از این چهار استانی که پروژه رادار در آن اجرا می‌شود و باید سعی شود این پروژه در اولویت اول استانی قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان همدان در ادامه با بیان اینکه طرح‌های ملی و بودجه 95 در دست نهایی شدن است، اظهار کرد: دستگاه‌ها با تمام توان باید پیگیری مستمر داشته باشند و اطلاعات و نیازها را در لایحه 95 بیاورند.

شهرام طهماسبی با اشاره به اینکه آخرین مهلت برای ارائه طرح‌ها و بودجه 15 آذر ماه است تصریح کرد: لایحه بودجه در روز 15 آذر به مجلس تقدیم می‌شود و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در این زمینه استفاده کرد.

وی ادامه داد: عمده کاری که نمایندگان مجلس می‌توانند در ارتباط با پیشبرد عملیات عمرانی انجام دهند تثبیت ارقام پروژه‌ها در قانون بودجه است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان همدان تأکید کرد: برای طرح‌ها در قانون بودجه بررسی عملکرد صورت می‌گیرد به این شکل که از قانون بودجه 94 تا چه اندازه استفاده شده است.

وی در ادامه درخصوص واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، بیان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها فهرست پروژه‌های خود را ارائه داده‌اند.

طهماسبی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی را کار سختی دانست و ادامه داد: به هر اندازه از تصدی‌گری دولتی آزاد شویم می‌توانیم نگاه حکومتی را تقویت و کیفیت خدمات‌رسانی را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه 15 دستگاه اجرایی اطلاعات خود را ارسال کرده‌اند، افزود: واگذاری پروژه‌ها فرآیند پیچیده‌ای دارد.

انتهای پیام/89024/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول