اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس راه اردبیل اعلام کرد

مسافران تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند / بارش برف و افت دما در راه است

پلیس راه استان اردبیل اعلام کرد مسافرانی که قصد سفر به استان اردبیل و تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند باید تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر‌چرخ با خود به همراه داشته باشند.

مسافران تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند / بارش برف و افت دما در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام پلیس راه استان اردبیل، با توجه به پیش‌بینی بارش باران و برف در روزهای پایانی هفته و احتمال لغزندگی بسیاری از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان رانندگان باید تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و در گذر از مناطق کوهستانی با احتیاط بیشتر و توجه به سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی قانونی اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام اینکه از صبح امروز عبور خودروها از محور کوهستانی و گردنه حیران با اعمال محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین همراه است، اظهار کرد:‌ از 7 صبح تا 22 شب تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین به ویژه تریلی به استثنای حمل‌کنندگان سوخت و مواد فاسد‌شدنی باید مسیر ترددی خود را از جاده‌های جایگزین تغییر داده و ممنوعیت تردد را در این گردنه رعایت کنند.

سید حجت فتاحی گفت: این اعمال محدودیت‌ها تا ساعت 22 شب جمعه ادامه دارد و صاحبان خودروهای سنگین می‌توانند از محور اردبیل ـ سرچم تردد کنند.

وی با بیان اینکه این اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین برای سهولت تردد خودروهای سبک و عمومی گرفته شده است، افزود: بار دیگر توصیه می‌کنیم تا رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان حرکت کنند و توصیه ماست تا با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب هم سلامتی خود و هم سهولت تردد را در جاده‌های استان اردبیل فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی طی روزهای آینده اغلب جاده‌های کوهستانی این استان شاهد بارش برف و باران خواهد بود، بیان کرد: رانندگان باید خودروشان را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

اما مدیریت بحران استان اردبیل نیز با اعلام اینکه طی امروز و فردا وزش تندباد در برخی از مناطق تا 70 کیلومتر ادامه داشته و از روز پنج‌شنبه نیز با ورود سامانه سرد پاییزی بارش‌های برف همراه با کولاک و مه غلیظ در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود، اعلا کرد: بیشتر مناطق استان به‌ویژه در فرودگاه اردبیل اواخر پنج‌شنبه تا یکشنبه با تشکیل مه و بارش برف جلوه‌ای متفاوت پیدا خواهد کرد و به نظر می‌رسد در پروازهای فرودگاه اردبیل نیز تاخیرهایی به وجود آید.

انتهای پیام/62005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول