اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی برگزار می‌شود

برگزاری مسابقه طراحی پوسترحماسه جاوید در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسابقه طراحی پوستر به مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه طراحی پوسترحماسه جاوید در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، در این‌ باره اظهار داشت: مسابقه طراحی پوستر به مناسبت 9 دی و به‌صورت آزاد در تمام سطوح و با همکاری حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود که هم‌اکنون نیز فراخوان آن اعلام‌ شده است.

رئیس ستاد یوم‌الله 9دی خراسان شمالی افزود: بصیرت عاشورایی، پیوند ناگسستنی امت با ولایت، حضور آگاهانه و معنوی مردم در فرونشاندن فتنه سال 1388 و لحظه‌شناسی از جمله محورهای این مسابقه خواهد بود.

وی بیان داشت: داوری این مسابقات را چند نفر از کارشناسان و داوران مطرح استان در حوزه هنری بر عهده خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه آثار خود را در ابعاد 50 در 70 و 300dpi به آدرس بجنورد بلوار استقلال شمالی، نبش استقلال 23، پلاک 93 دبیرخانه ستاد یوم‌الله 9 دی مستقر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یا به آدرس nkh.shora@gmail.com ارسال کنند.

وی با اشاره به اهمیت این روز در تاریخ کشور، یادآور شد: مردم بصیر خراسان شمالی زودتر از بسیاری از استان‌های کشور در هشتم دی‌ماه نیز به خیابان‌ها آمدند و عشق و ارادت خود به ولایت را اعلام داشتند.

وی متذکر شد: این روز یادآور حماسه‌ای عظیم است که فریاد بلند ملت آگاه به‌ویژه مردم فهیم باب‌الرضا- گنجینه معرفت‌ها بر سر فتنه‌گران، نقشه‌های شومشان را برملا کرد.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ماندگار شد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت khorasan-sh.ccoip.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/63002/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول