اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

افزایش یک میلیارد تومانی درآمد ماهانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش درآمد یک میلیارد تومانی ماهانه این دانشگاه خبر داد.

افزایش یک میلیارد تومانی درآمد ماهانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی ظهر امروز در مراسم معارفه خود که در سالن جلسات بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی حجم کاری بالایی دارد و مدیران دانشگاه باید در این زمینه به ما کمک کنند.

وی با اشاره به تراز مثبت اعتباراتی که در دانشگاه وجود دارد، گفت: اعتبارات موجود ردیف و شناسنامه دارد، اما در حوزه جاری تمام ادارات و دانشگاه‌ها مشکلاتی داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه نخست دانشگاه تلاش برای توسعه آن بوده و یکی از برنامه‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی درآمدزا کردن این دانشگاه است.

محمدی ادامه داد: این کار با نظم دادن به سودهای بانکی آغاز شده است و در ابتدای امر متوجه شدیم ماهانه حدود یک میلیارد تومان از محل سود اعتبارات بانکی از دست می‌دادیم و قطعاً ماه آینده حدود یک میلیارد تومان به درآمدها اضافه خواهد شد.

وی گفت: طرح‌های خوبی در حوزه عمرانی تعریف شده و در حال اجرا است و پروژه‌هایی همچون توسعه تخت‌های بیمارستانی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2700/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول