اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:

نامه دوم مقام معظم رهبری به 56 زبان دنیا ترجمه شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نامه دوم مقام معظم رهبری به 56 زبان دنیا ترجمه شده و در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی درج شده است.

نامه دوم مقام معظم رهبری به 56 زبان دنیا ترجمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در مورد اینکه دانشگاه و حوزه علمیه می‌توانند دو مرکز برای کلیه ترقی‌ها و پیشرفت‌های کشور باشند، اظهار کرد: حوزه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با هدف شکل‌دهی وحدت بین حوزه و دانشگاه تأسیس شده و از سراسر دانشگاه‌های استان دانشجوی طلبه می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه ما زمانی می‌توانیم موفق باشیم که دانشگاهی متعهد و آگاه به مفاهیم و مبانی اسلام داشته باشیم، تصریح کرد: برای تربیت افراد متخصص و متعهد در علوم دینی نیازمندیم دروس اسلامی را به شکل عمیق‌تری به دانشجویان ارائه دهیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت حوزه علمیه در دانشگاه‌های استان اردبیل، گفت: اگر دانشگاه اسلامی باشد، دانشجویان متعهدی تربیت شده و وارد جامعه می‌شود.

مدبر، برگزاری نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه با دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی را یکی از برنامه‌های ویژه هفته وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، حضور اساتید طلبه در دانشگاه به عنوان برنامه بلند مدت صورت می‌گیرد چراکه طلبه‌ها عهده‌دار تبلیغ، تدریس و پژوهش در علوم دینی هستند و حضور آنها در راستای اشاعه مبانی دینی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سیاست راهبردی در پیش دارد، بیان کرد: حضور گروه آموزشی معارف و نیز دفتر نهاد در دانشگاه به تحقق و انسجام وحدت حوزه و دانشگاه کمک شایانی می‌کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه در سال گذشته ترجمه نامه اول رهبری به 48 زبان دنیا گردآوری شده بود، در مورد ترجمه نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب اضافه کرد: در حال حاضر ترجمه نامه دوم مقام معظم رهبری به 56 زبان زنده دنیا گردآوری شده و در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی درج شده که این امر در نوبه خود بی‌نظیر و بدیع بوده و روزانه بیش از هزار نفر از سراسر جهان از سایت این دفتر بازدید می‌کنند.

مدبر با اشاره به نقش رسانه‌های مجازی، مکتوب و تصویری در اطلاع‌رسانی پیام مقام معظم رهبری به گوش جوانان سراسر جهان ادامه داد: رسانه‌هایی که همواره در خدمت به نظام جمهوری اسلامی نقش راهبردی و اساسی ایفا می‌کنند، شایسته قدردانی هستند.

وی در پایان کشتار مسلمانان شیعه در کشور نیجریه را یادآور شد و گفت: استکبار و صهیونیسم این بار به شکل دیگری ظاهر شده و خون طرفداران اسلام ناب محمدی را بر زمین می‌ریزند.

انتهای پیام/62007/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول