اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

رعایت موارد ایمنی مانع بروز کیف قاپی می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق کیف قاپ در زنجان لحظاتی بعد از سرقت خبر داد و گفت: رعایت نکات ایمنی مانع بروز این جرائم می‌شود.

رعایت موارد ایمنی مانع بروز کیف قاپی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم دقت عمل شهروندان در رعایت اصول ایمنی برای در امان ماندن از طمع کیف قاپان اظهار کرد: با تلاش پلیس یک سارق کیف قاپ لحظاتی پس از سرقت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه بانوان بیشتر در معرض سوژه یابی سارقان برای کیف  قاپی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: بانوان باید مراقبت بیشتری از افراد ناشناسی که به آن‌ها نزدیک می‌شوند، انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اغلب کیف‌قاپ‌ها در اطراف بانک‌ها، دفترخانه‌ها، بنگاه‌ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی باید مراقبت بیشتری از اموال خود داشته باشند.

خانی‌پور تاکید کرد: شهروندان باید بدانند که کیف‌قاپ‌ها با موتورسیکلت‌های تندرو و یک ترک‌نشین البته با رعایت مواردی خاص از جمله گذاشتن کلاه اقدام به کیف‌قاپی می‌کنند، ابراز کرد: شهروندان به هنگام استفاده از تلفن عمومی، باز کردن درب منزل و خودرو به هیچ عنوان کیف دستی خود را برای لحظه‌ای زمین نگذارند.

وی از دستگیر یک کیف قاپ طی روز گذشته خبر داد و گفت: این کیف قاپ با هوشیاری گشت پلیس، پس از کیف قاپی از یک پیر زن شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده شهرستان زنجان در تشریح این خبر گفت: حوالی ظهر روز گذشته گشت پلیس در حین گشت زنی متوجه فرار یک جوان با در دست داشتن یک کیف زنانه شده و با سرعت عمل سارق مورد نظر دستگیر می‌شود.
خانی‌پور با توصیه مجدد به شهروندان برای مراقبت بیشتر از اموال و دارایی‌های خود افزود: هنگام دریافت پول از بانــک حرکات اطرافیان خود به ویژه راکبان موتورسیکلت‌ها را در داخل و خارج بانک، دقیقاً زیر نظر گرفته و با رعایت موارد ایمنی عمل کنند.

وی استفاده از وسایط نقلیه عمومی، عدم حمل وجوه نقد و اشیای گران قیمت خود با کیسه‌های نایلونی روشن یا ساک‌های غیراستاندارد و در نهایت در معرض دید قرار ندادن محتویات داخل کیف را از دیگر توصیه‌های ایمنی اعلام کرد که باید مد نظر مردم قرار گیرد.
 

انتهای پیام/73004/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول