اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

نصب 57 سامانه هوشمند ترددشمار در محورهای همدان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از فعالیت 11 سامانه دوربین ثبت کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: 57 سامانه هوشمند ترددشمار در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

نصب 57 سامانه هوشمند ترددشمار در محورهای همدان

نصرت‌الله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسناد حمل و نقل به صورت مکانیزه و آنلاین برای شرکت‌های باربری صادر می‌شود، اظهار کرد: طرح پیمایش و تخصیص سوخت بر اساس عملکرد ناوگان باری به طور موفقی اجرا شد و تأثیر بسزایی در صرفه‌جویی سوخت داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه ساماندهی حمل و نقل روستایی در دست انجام است، بیان کرد: با ثبت‌نام از متقاضیان فعالیت در امور روستایی سیستم حمل و نقل روستایی در دست توسعه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان افزود: از فعالان بخش حمل و نقل روستایی با اختصاص سهمیه سوخت و بیمه رانندگان حمایت می‎شود.

وی با بیان اینکه برای راه‎اندازی پنج شرکت امداد خودرو در سطح شبکه راه‎های استان مجوز صادر شده است، خاطرنشان کرد: در بحث ایمن‎سازی فیزیکی مدارس و ارائه آموزش به دانش‎آموزان حاشیه راه‎های استان همدان برنامه‎های متعددی انجام شده است.

حیدری با اشاره به اینکه با متقاضیان تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی حاشیه راه‎ها و عرشه پل‎های عابرپیاده قرارداد بسته شده است، گفت: تعدادی از پیمانکاران نیز با عقد قرارداد احداث پل‌های عابر پیاده را در سطح محورهای مواصلاتی در دست انجام دارند.

وی با اشاره به فعالیت یک مرکز تأسیس و تجهیز مدیریت راه‎ها در سطح استان خاطرنشان کرد: این مرکز در شکریه فعال است و مرکز مانیتورینگ راه‎ها نیز در قرارگاه پلیس راه در حال راه‎اندازی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان با بیان اینکه 11 سامانه دوربین ثبت کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان فعال است، افزود: 57 سامانه هوشمند ترددشمار نیز در سطح جاده‎های استان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه یک مرکز تصویری راه‎های استان در پایانه‌ها مسافربری وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعداد 12 سامانه هوشمند دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‎های استان نصب و فعال است.

حیدری با اشاره به اینکه یک سامانه هوشمند توزین در حال حرکت در محور همدان تهران نصب شده است، خاطرنشان کرد: دو سامانه هوشمند توزین در حال حرکت نیز در محور همدان ـ کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام/89044/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول