اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن مهر امید خبر داد

دیوار مهربانی در اردبیل برپا می‌شود

دبیر انجمن مهر امید از برپایی دیوار مهربانی در اردبیل توسط این انجمن و با مشارکت برخی نهادها و NGO‌های دیگر خبر داد.

دیوار مهربانی در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید مهدوی عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح دیوار مهربانی در اردبیل اظهار کرد: در این طرح، دیواری در شهر انتخاب می‌شود که در آن مردم البسه‌ای که استفاده نمی‌کنند را در محل آویزان کرده و افرادی که نیازمند این لباس‌ها باشند هم به صورت رایگان این لباس را برداشته و مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این طرح در استان‌های مختلف کشور با شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با همین عنوان و همین شعار توسط انجمن مهر امید در اردبیل هم برگزار می‌شود.

دبیر انجمن مهر امید با بیان اینکه رایزنی‌های اولیه برای برگزاری این حرکت انسان‌دوستانه توسط انجمن مهر امید انجام شده است، گفت: به زودی دیوار مهربانی اردبیل برپا می‌شود تا در این دیوار، مهربانی را با همنوعان خود شریک شویم.

مهدوی با بیان اینکه به احتمال زیاد این دیوار در دو یا سه نقطه شهر اردبیل برپا می‌شود، افزود: بعد از قطعی شدن محل برپایی دیوار، این برنامه به طرق مختلف به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: صاحب اصلی این برنامه مردم هستند و انجمن مهر امید تنها مجری طرح بوده و در راستای فرهنگسازی این چنین برنامه‌های نوع‌دوستانه تلاش می‌کند.

این فعال مدنی و فرهنگی استان اضافه کرد: جای چنین حرکات نوع‌دوستانه در اردبیل خالی است و NGO‌ها به عنوان تشکل‌های غیردولتی می‌توانند در این زمینه مثمرثمر واقع شوند.

مهدوی اطلاع‌رسانی در برگزاری موفقیت‌آمیز چنین برنامه‌هایی را حیاتی توصیف کرد و ادامه داد: رسانه‌های گروهی استان در برنامه‌های گذشته این انجمن ثابت کرده‌اند که یاور همیشگی و حامی پنهان برنامه‌های انجمن مهر امید هستند و به امید خدا قطعاً در این برنامه و برنامه‌های آینده هم در کنار فعالیت‌های فرهنگی و مدنی انجمن هستند.

وی اظهار کرد: دیوار مهربانی در اردبیل به همت انجمن مهر امید و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، امور اجتماعی استانداری، شهرداری اردبیل و کمپین جمع‌آوری درب بطری برپا می‌شود.

انتهای پیام/62007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول