اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

عمق‌بخشی نظام اسلامی در اروپا و آمریکا بیشتر شده است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در این برهه از زمان انقلاب اسلامی عمق‌بخشی نظام اسلامی در منطقه، اروپا و آمریکا بیشتر شده است.

عمق‌بخشی نظام اسلامی در اروپا و آمریکا بیشتر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فتح‌الله جمیری در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) گفت: خواهران بسیجی نقش مهمی در عرصه‌های مختلف نظام و مقابله با تهدیدات نرم دشمن دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان افزود: انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب‌های دنیا و حتی انقلاب‌های صورت گرفته در ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است و این وجه تمایز، حضور چشمگیر زنان در به ثمر رساندن این پیروزی است.

جمیری افزود: بانوان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس هم در پشت جبهه و هم با حضور مستقیم در جبهه‌های حق علیه باطل از این نظام پشتیبانی کردند و امروز هم دوشادوش سایر دلسوزان نظام در عرصه‌های مختلف به فعالیت مشغول هستند.

وی به تاریخچه تشکیل سازمان بسیج خواهران اشاره کرد و گفت: این قشر از بسیج همزمان با تأسیس بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام راحل تشکیل و از همان ابتدا سازمان‌دهی، پشتیبانی و هدایت خواهران بسیجی را به عهده گرفت و در این راه کارنامه درخشانی را از خود نمایش گذاشته و روزبه‌روز بر عزت و بالندگی آن افزوده‌ شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با بیان اینکه در این برهه از زمان انقلاب اسلامی به لحاظ اینکه عمق‌بخشی نظام اسلامی در منطقه، اروپا و آمریکا بیشتر شده است، تصریح کرد: خواهران بسیجی می‌توانند همچون گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشند.

جمیری تلاش و کار شبانه‌روزی در راستای حفظ و تقویت نظام اسلامی را از ضروریات دلسوزان نظام برشمرد و تأکید کرد: ظرفیت و توانمندی بالای خواهران بسیجی در این مسیر بسیار راهگشاست.

در این آیین از زهرا اسدی به‌عنوان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان بوشهر تقدیر و آرزو شبل‌الحکماء بوشهری‌نژاد به‌ جای وی معرفی شد.

انتهای پیام/2255/الف/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول