اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

مهمتر از شرایط میزبانی، آمادگی بدنی و روانی است

صادقی: جای‌مان را با گاز در صدر جدول عوض می‌کنیم/از همه بازیکنان حریف شناخت دارم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن می‌گوید تلاش بازیکنانش این است تا با شکست گاز به صدر جدول صعود کنند.

صادقی: جای‌مان را با گاز در صدر جدول عوض می‌کنیم/از همه بازیکنان حریف شناخت دارم

به گزارش خبرگزاری فارس، در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه تیم‌های ذوب‌آهن و گاز تهران مقابل هم قرار می‌گیرند که سال گذشته به ترتیب در جایگاه دوم و سوم لیگ قرار گرفتند.

فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط تیمش گفت: تا امروز که با شما صحبت می‌کنم همه بازیکنان با انگیزه تمرین می‌‌کنند و اگر آنچه که در تمرینات می‌گوییم در زمین پیاده کنند برنده از زمین بیرون می‌آییم. گاز هم اگر صدرنشین است تا الان بازی‌های سبکی داشته و تلاش ما این است جایمان را در جدول با آنها عوض کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان حریف شناخت کافی دارد، اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت بازیکنان گاز را به خوبی می‌دانم، حتی بازیکنانی که امسال به این تیم اضافه شده‌اند از جمله مهتاب رحمانی و نیلوفر رشیدی را می‌شناسم چون چند سال در تیم ما بازی کرده‌اند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه حریفان می‌گویند برتری این تیم به خاطر شرایط میزبانی بوده، یادآور شد: غیر از اینکه شرایط میزبانی ما مساعد است، مهمترین نکته شرایط بدنی و روانی است که بازیکنان ما آماده هستند.

صادقی در پایان از پرداخت پاداش به بازیکنان ذوب‌آهن در صورت برتری مقابل این تیم خبر داد. بازیکنان اصفهان بعد از برتری مقابل دانشگاه آزاد هم پاداش گرفتند.

انتهای پیام/ک

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول