اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فارس گزارش می‌دهد

نام‌نویسی 13 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

در چهارمین روز از نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم 13 نفر در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه بزرگ، بویراحمد و دنا داوطلب شدند.

نام‌نویسی 13 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، چهارمین روز نامنویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم با ترافیک حضور کاندیداها در ستادهای انتخابات کهگیلویه و بویراحمد همراه بود.

تنور نام‌نویسی انتخابات کهگیلویه امروز با ورود سردار عدل هاشمی‌پور فرمانده سابق قرارگاه خاتم داغ شد و ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری دهدشت ترافیک حضور کاندیداها بود به طوری‌که تا پایان وقت اداری امروز 6 نفر و در شیفت عصر نیز 3 نفر از کاندیداها به ستاد انتخابات مراجعه و نامنویسی کردند.

عدل هاشمی‌پور پس از تکمیل فرم‌های ثبت‌نام در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات عمرانی خود اظهار کرد:اگر خدای متعال توفیق داد و به مجلس راه یافتم برای اشتغال جوانان که سرمایه جامعه هستند وارد عمل خواهم شد.

وی با بیان اینکه همه باید از مسایل قومی و سیاسی پرهیز کنیم افزود: ماموریتم یک تحول اقتصادی است و امیدوارم با وحدت بتوانیم به رفع مشکلات حوزه انتخابیه کمک کنیم.

هاشمی‌پور از بیکاری در کهگیلویه به سونامی یاد کرد و با بیان این‌که برای خروج شهرستان از بن‌بست نیاز به برنامه و راهکار است برنامه‌های خود برای این مهم را به نطق انتخاباتی موکول کرد.

وی در ادامه افزود: جوانان به من اجازه دهند در برنامه‌های کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت با رعایت اولویت‌ها و استفاده از فرصت‌ها زمینه اشتغال و ایجاد کار را فراهم خواهم کرد.

این کاندیدای اصولگرای مجلس دهم یک توصیه هم به اصحاب رسانه داشت و گفت: انتظار می‌رود جامعه رسانه اخلاق سیاسی را رعایت کنند و به کاندیداها نیز متذکر شوند مسایل اخلاقی و صداقت را رعایت و از دامن زدن به نفاق خودداری کنند.

هاشمی‌پور تأکید کرد: شعار گرایی را قبول ندارم تا الان خداوند توفیق داده است عمل‌گرا باشم در صورت راهیابی به بهارستان هم این عملگرایی را ادامه خواهم داد.

وی با تأکید بر ماندن در صحنه رقابت تصریح کرد: به نفع کاندید خاصی کنار نمی‌روم.

عدل هاشمی متولد 1340 مدیر عامل موسسه کوثران پارس، مدیر کل پروژه‌های قرارگاه خاتم در شهرداری تهران، قائم مقام بنیاد موقوفات کشور،مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا و مجری طرح پتروشیمی ماهشهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)،متولی و طراحی، مشاوره و اجرای خطوط نفت،آب،گاز و سایر پروژه‌ها را در کارنامه اجرایی خود دارد.

منوچهر سیف‌سادات متولد 1338 کاندیدای دیگر حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بود که از جریان اصلاح طلب به میدان انتخاب آمد. سیف‌سادات دارای کارشناسی ارشد حقوق عمومی و وکیل پایه یک دادگستری است.

وی پیام خود به رقبای انتخاباتی را رعایت اخلاق دانست و گفت: کاری نکنیم که در فرآیند انتخابات کسی آزرده خاطر شود.

سیف‌سادات درباره اجماع اصلاح طلبان با بیان این‌که این جریان به هر نتیجه‌ای برسند مورد تایید است افزود: برای اجماع اصلاح طلبان شهرستان کاغذ سفید امضاء می‌دهم.

وی کرسی بهارستان را لایق کسی دانست که زبان گویا و عصاره اخلاق و فرهنگ باشد و تصریح کرد: جزء کسانی که برای بیرون کردن رقیب از صحنه دست به هر کاری می‌زنند نیستم.

سهراب حجت‌خواه عضو فعلی شورای شهر دهدشت که استعفای وی برای کاندید شدن در انتخابات فضای شورای شهر را متشنج و تا مدتی ناآرام کرده بود با اعلام عدم الزام به استعفا برای اعضای شورا عزم خود را جزم و در صحنه انتخابات اعلام حضور کرد.

حجت‌خواه با مراجعه به فرمانداری دهدشت رسما کاندیداتوری خود را برای مجلس دهم اعلام و نسبت به ثبت‌نام اقدام کرد.

این کاندید جریان اصلاح‌طلب که با شعار «کهگیلویه بزرگ در انتظار گام‌های استوار برای توسعه» وارد عرصه انتخابات شده است گفت: در 2 سال گذشته برای نخستین بار وارد عرصه انتخابات شدم و با حسن اعتماد شهروندان توانستم به عنوان منتخب نخست شورای چهارم به پارلمان محلی راه پیدا کنم.

وی با اشاره به گذشت 2 سال از عمر شورا با تأکید بر اینکه طی 2 سال گذشته هدفم صرفا دفاع از منافع عموم بوده است افزود: در مدت زمان باقی‌مانده از عمر شورا هم ذره‌ای از هدفم فاصله نخواهم گرفت.

حجت‌خواه که در شورای شهر جزء طیف اقلیت است درباره مشکلات این شورا و عملکرد ضعیف این دوره تصریح کرد: شورای دهدشت 9 نفر عضو دارد بنده در طیف اقلیت بودم و تصمیمات شورا توسط طیف مقابل اتخاذ می‌شود طبیعی است که نتوانستم ایده‌ها و برنامه‌های خود را پیاده کنم.

وی در ادامه فزود: کهگیلویه به طور قطع برای خروج از بن بست تاریخی به اندیشه نو و فکر و اندیشه تازه نیاز دارد. امیدوارم بتوانم با یاری نسل نو کهگیلویه را از بن بست نجات دهم.

* به گزارش فارس ثبت‌نام عضو شورای شهر دهدشت در حالی در سامانه ستاد انتخابات به ثبت رسید که نماینده شورای نگهبان مستقر در این ستاد پس از نامنویسی وی این ثبت‌نام را تا زمان ارسال بخشنامه کتبی مبنی بر لغو الزام استعفای اعضای شورای شهر از سمت خود برای ثبت‌نام در انتخابات «کان لم یکن» اعلام و تاکید کرد: نامنویسی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون انتخابات انجام می‌شود و طبق ماده 29 این قانون اعضای شورای اسلامی شهر و روستا مشمول اشخاصی هستند که بواسطه مقام و شغل از داوطلب شدن محروم هستند.

در ادامه نامنویسی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی سید خداداد کشاورز متولد 1348 دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی در ستاد انتخابات حضور یافت.

این کاندید از جریان اصلح طلب درباره هدف از شرکت در عرصه انتخابات را این گونه بیان کرد: با توجه به سوابق تحصیلی و علمی احساس کردم مجلس نیاز به یک چهره علمی دارد که بتواند زبان گویای مردم زجر کشیده این دیار باشد.

کشاورز افزود: به همین خاطر احساس تکلیف کردم برای توسعه پایدار شهرستان وارد عرصه انتخابات شدم که در صورت موفقیت با تشکیل تیم‌های مشورتی و استفاده از مشاوران به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانم.

مصطفی ارژنگ جوان 30 ساله با مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و محسن مستوفی‌زاده جوان 30 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دیگر کسانی بودند که در ستاد انتخابات فرمانداری دهدشت ثبت نام و هر دو خود را مستقل عنوان کردند.

قادر لاهوتی چهره جریان اصلاح طلب عصر را برای ثبت‌نام خود انتخاب کرد و در سکوت همراهی وارد فرمانداری کهگیلویه شد.

لاهوتی حضور در عرصه انتخابات را به خاطر اصرار دوستان منطقه و بنا به مصلحت پایتخت‌نشینان این جریان دانست و با بیان این‌که راغب به شرکت در این دوره نبودم اجماع برای رسیدن به گزینه واحد را مشروط به دارا بودن پارامترهای مشی اصلاح طلبی گزینه سوم خواند و گفت: گزینه سوم حتی اگر یک روز در جریان مقابل فعالیت و یا حمایت داشته باشد و کسانی که خود را اصلاح طلب یک شبه می‌دانند مورد قبول ما نخواهد بود.

وی در ادامه پارامترهای گزینه سوم افزود: کسی باشد که از مردمک دیده درس بگیرد،کسی که بر خود مسلط نیست و بخواهد بر موج سوار شود و از آرای مردم استفاده کند اصلاح طلب به حساب نمی‌آوریم.

لاهوتی هدف از حضور در صحنه رقابت را کمک در جه اصلاحات دانست و با اشاره به رد صلاحیت خود در ادوار گذشته خاطرنشان کرد: شورای نگهبان من را رد صلاحیت نکرد بلکه عده‌ای علیه من طومار نوشته و مانع ورودم در عرصه شدند.

وی با بیان اینکه تمایل چندانی به حضور در انتخابات ندارم و حتی آرزو دارم تائید صلاحیت نشوم تصریح کرد: به اصرار دوستان و برای ادای تکلیف به صحنه آمدم، در صورت تائید صلاحیت برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم.

به گزارش فارس؛ قادر لاهوتی 3 سال سکاندار فرمانداری گچساران از سال 69 بود و پس از آن در دولت اصلاحات با تاسیس دانشگاه پیام نور واحد دهدشت در سال 82 به مدت 5 سال ریاست این واحد را بر عهده داشت.

وی همچنین 5 سال نماینده آموزش عالی در شورای آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد و هم اکنون عضو هیئت علمی و استادیار در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

علی سینا برقک دبیر حزب کارگزاران شهرستان متولد 1336 از دیگر کاندیداهای عصر امروز بود که کاندیداتوری خود را با نامنویسی در ستاد انتخابات اعلام کرد.

برقک دارای کارشناسی ارشد در رشته ایران شناسی است و کارهای پژوهشی و تحقیقاتی را در کارنامه خود دارد.

قلندر حسن‌پور متولد 1350 و از جریان اصلاح طلب و سعید پالار متولد 1359 دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک هسته‌ای از دیگر کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بودند.

همچنین نام‌نویسی کاندیداهای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در چهارمین روز از ثبت‌نام نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ورود علی حیدری‌اصل آغاز شد و فرم‌های ثبت‌نام را پر کرد.

حیدری‌اصل متولد 1351 از روستای انارک بخش لوداب شهرستان بویراحمد است که با مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی و با گرایش اصولگرایی پا به عرصه رقابت گذاشت.

حیدری‌اصل کارشناس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با 14 سال خدمت در صنعت و معدن و 10 سال سابقه مدیریتی دارد.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم که این توانایی را در خود دیدم که شرکت کنم.

حیدری‌اصل هدف خود از حضور در انتخابات را اجرای عدالت، تعامل و همبستگی در منطقه و توسعه همه‌جانبه است.

سید صادق نصیب دومین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز ثبت‌نام بود.

نصیب متولد 49 ساکن یاسوج با گرایش مستقل وارد عرصه انتخابات شده و در حال دانشجوی فوق‌لیسانس و کارشناس پیمان اداره کل راه و شهرسازی  است.

عنایت محمدپور سومین کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با گرایش معتدل متولد 1351 کارشناس ارشد مدیریت ساکن حسن‌آباد دلی اولاد علی مومن است.

محمدپور در حال حاضر کارمند بانک کشاورزی است و سوابق رئیس شعب بانک کشاورزی مارگون و مطهری را در کارنامه خود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه دغدغه مردم معیشت و اشتغال است که با شعار کار و تولید ملی و استراتژی کلان وارد عرصه رقابت می‌شوم.

محمدپور تأکید کرد: تا آخر خواهم ماند.

عبدالمجید فرهادی سومین کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که نام نویسی کرد.

فرهادی متولد 1341 کارشناس ارشد فقه و حقوق با گرایش مستقل و در حال حاضر کارمند فعلی کمیته امداد است که عزم جدی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.

فرهادی در ادامه با اشاره به گرایش ساسی خود اذعان کرد: شاید در کوچه و بازار بنده را به اسم اصول‌گرا بشناسند ولی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقل هستم.

فرهادی به اهداف خود در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: از آنجایی که با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی آشنایی کامل دارم و قصد دارم در این خصوص وارد شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرزانه آرامش رئیس فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج آخرین نفری بود که برای نام نویسی به ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد مراجعه کرد ولی به دلیل اینکه از سمت خود استعفا نداده بود موفق به ثبت‌نام نشد.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول