اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه توزیع برق

رزمایش خدمت متعالی در ایوانکی اجرا شد

رزمایش خدمت متعالی در حوزه توزیع برق در ایوانکی اجرا شد.

رزمایش خدمت متعالی در ایوانکی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، صبح امروز در قالب رزمایش خدمت متعالی، عملیات آزمون و بازرسی و اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق ناحیه صنعتی علی‌آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار اجرایی شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در حاشیه این رزمایش بیان داشت: 10 گروه آزمون و بازرسی از مجموعه کارکنان واحدهای این شرکت متشکل از تکنسین‌ها و کارشناسان حوزه مشترکان و یک تیم نظارتی و مدیریتی، این طرح را به انجام رسانده‌اند.

احمد غنی‌پور اظهار داشت: بازدید تابلوها و لوازم اندازه‌گیری مشترکان دیماندی و غیردیماندی، اصلاح تابلوها شامل جوشکاری، تعویض قفل شکسته و مهروموم آن‌ها و در صورت نیاز اصلاح مدار کنتورها، از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح جهادی است.

وی یادآور شد: گروه‌های ده‌گانه، ظرف یک روز، نسبت به بازبینی 350 اشتراک اقدام کرده و کلیه فرآیندهای موردنظر را بر اساس فهرست‌های تنظیمی اجرایی کردند.

غنی‌پور اضافه کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی، کنترل صحت عملکرد لوازم اندازه‌گیری و بهینه‌سازی تأسیسات توزیع برق از مهم‌ترین اهداف این رزمایش محسوب می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همچنین تصریح کرد: عملیات آزمون و بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکان دیماندی و غیردیماندی در استان در سال در دستور کار این شرکت قرار داشته و به صورت منظم و در بازه‌های زمانی مشخص این مهم عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/2249/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
در حوزه توزیع برق رزمایش خدمت متعالی در ایوانکی اجرا شد رزمایش خدمت متعالی در حوزه توزیع برق در ایوانکی اجرا شد. به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی صبح امروز در قالب رزمایش خدمت متعالی عملیات آزمون و بازرسی و اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق ناحیه صنعتی علی‌آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار اجرایی شد. معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در حاشیه این رزمایش بیان داشت: 10 گروه آزمون و بازرسی از مجموعه کارکنان واحدهای این شرکت متشکل از تکنسین‌ها و کارشناسان حوزه مشترکان و یک تیم نظارتی و مدیریتی این طرح را به انجام رسانده‌اند. احمد غنی‌پور اظهار داشت: بازدید تابلوها و لوازم اندازه‌گیری مشترکان دیماندی و غیردیماندی اصلاح تابلوها شامل جوشکاری تعویض قفل شکسته و مهروموم آن‌ها و در صورت نیاز اصلاح مدار کنتورها از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح جهادی است. وی یادآور شد: گروه‌های ده‌گانه ظرف یک روز نسبت به بازبینی 350 اشتراک اقدام کرده و کلیه فرآیندهای موردنظر را بر اساس فهرست‌های تنظیمی اجرایی کردند. غنی‌پور اضافه کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی کنترل صحت عملکرد لوازم اندازه‌گیری و به
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول