اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه:

خط اسلام ناب محمدی با وجود رهبر معظم انقلاب با قدرت پیش می‌رود

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه گفت: دشمن درک کرد که هر جا سپاه پاسداران با قدرت وارد شود نقشه آنان نقش برآب خواهد شد و این خط اسلام ناب محمدی با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت به کار خویش ادامه می‌دهد.

خط اسلام ناب محمدی با وجود رهبر معظم انقلاب با قدرت پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محسن رحمانی صبح امروز در نخستین همایش نگهداری ادوات سپاه کربلای استان مازندران اظهار کرد: حضور نیروهای مستشاری سپاه در سوریه باعث شد که شیعیان بسیاری از نقاط جهان در مبارزه با کفر و نفاق در این منطقه با هم متحد شوند و به پیروزی‌ها خوبی در این کشور نیز دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه «خان طومان» با اقدامات مناسب از دست معارضان سوری آزاد شد، افزود: معارضانی از جانب اسرائیل، ترکیه، آمریکا و عربستان حمایت می‌شوند اما در شرایط فعلی تعداد آنها رو به انفعال است.

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنان به دنبال این بودند که خط مقاومتی که در منطقه ایجاد شد را شکست دهند ولی موفق نشدند و این مسئله زمینه‌ای برای اتحاد شیعیان شد.

وی با اعلام اینکه شهادت مدافعان حرم در سوریه نشان از علاقه‌مندی مردم ایران اسلامی به حفظ اسلام ناب محمدی است، افزود: در حال حاضر در پیچ تاریخی که رهبر انقلاب اسلامی ایران هشدار داده بودند، هستیم و این پیچ تاریخی به نفع اسلام در حال چرخش است.

رحمانی با اشاره به تجاوز عربستان به یمن گفت: نیروهای سعودی به شدت حمله به یمن را با تمام توان در دستور کار خویش قرار دادند ولی کمترین موفقیت را در این زمینه کسب کردند و هجوم عربستان به صنعا با شکست مواجه شده است.

وی اضافه کرد: در عراق نیز تکفیری‌ها شکست خوردند و به شدت از مناطق مرکزی عراق دور شدند.

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران با اعلام اینکه دشمن در سوریه برنامه داشت که دولت حاکم را ساقط کند، افزود: هدف دشمن روی کار آوردن دولت هم‌سو با رژیم صهیونیستی بود که موفق به اجرای این طرح نشد.

وی تاکید کرد: دشمن درک کرد که هر جا سپاه پاسداران با قدرت وارد شده نقشه آنان نقش برآب شد و این خط اسلام ناب محمدی با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت به کار خویش ادامه می‌دهد.

رحمانی یادآور شد: زمانی در دوران دفاع مقدس رزم نظامی بود ولی امروزه نبرد نرم و نیمه‌سخت مطرح است و باید در همه ابعاد آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه‌ای مثل سپاه پاسداران دو عنصر آمادگی نیروی انسانی و آمادگی تجهیزات در کنار هم آمادگی رزم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/86004/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول