اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوبخت در شورای اداری استان سمنان:

دولت زنجیر سنگین تحریم را از پای ملت ایران باز کرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: دولت تدبیر و امید مانع بزرگ و زنجیر سنگین تحریم را از پای ملت ایران باز کرد.

دولت زنجیر سنگین تحریم را از پای ملت ایران باز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و... در سالن تأمین اجتماعی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به شعارهای خود پایبند بوده و می‌کوشد تا مردم در همه زمینه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصریح کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که همه باید کمک کنند تا به خوبی به رشد برسد.

معاون رئیس‌ جمهور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: دولت پیکره بزرگی دارد که امروز در سراسر کشور و اقصی نقاط ایران اسلامی امروز در حال خدمات‌رسانی بوده و شاهد ثمرات و نتایج تلاش‌های آن هستیم.

نوبخت ادامه داد: دولت در جایگاه هیئت وزیران تصمیماتی را اتخاذ می‌کند و همه همکاران دولت در سراسر کشور آن را اجرا می‌کنند و از این‌رو، دولتی‌ها که از نزدیک با مشکلات و تنگناها مواجه هستند، باید در جریان تصمیمات دولت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مدیران استانی در بطن جامعه حضور دارند و مشکلات و دغدغه‌های موجود را به خوبی می‌شناسند و امروز باید این دغدغه‌ها و تنگناها به مدیران بالادستی در مرکز منتقل شود تا بتوان تصمیمات درستی برای رفع آن اتخاذ کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تبیین کرد: در دو سال گذشته، مانع بزرگ و زنجیر سنگینی را به پای ملت بسته بودیم که نمی‌توانستند با توجه به آن چابک و پرشتاب حرکت کنند و دولت تدبیر و امید مانع بزرگ تحریم را از پیش رو برداشت.

نوبخت افزود: دولت برای حرکت سریع مردم و کشور در راه توسعه باید این زنجیر ظالمانه را که به پای ملت ایران بسته شده بود، باز می‌کرد؛ ولی برای باز کردن این زنجیر به هر شیوه‌ای نه مجاز بودیم و نه خود دولت چنین چیزی را متصور بود.

وی تصریح کرد: هنر دولت را در این دیدیم که بتوانیم بدون درشت‌خویی و دشنام حق قانونی ملت را استیفا کنیم و خصومت‌ها را نسبت به مردم ایران تقلیل دهیم و زنجیرهای تحریم را باز کنیم و همزمان با 24 آذرماه، نخستین گام در این راستا برداشته شد.

معاون رئیس‌ جمهور ادامه داد: در فرایند نفس‌گیر مذاکرات در پاره‌ای از موارد  10 تا 15 شبانه‌روز، نمایندگان مردم ایران با 6 قدرت بزرگ جهان پنجه در پنجه انداختند و توانستند به موفقیت برسند.

نوبخت ادامه داد: شورای امنیت سازمان ملل متحد در یک مصوبه همه قطعنامه‌های گذشته و محرومیت‌های ملت ایران را منحل و شورای حکام نیز هفته قبل اعلام کرد هیچ انحرافی در پرونده هسته‌ای ایران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بدین‌ ترتیب، اتهام 12 ساله‌ای که به خاطر آن محکوم به تحریم شدیم، از پیش‌روی دولت برداشته و فراتر از آن، خوش‌نامی ملت ایران در جهان ثابت شد و ملت ایران نشان داد راستگوست و آنچه به آن نسبت داده شده بود، اتهامی بیش نبود و هیچ گونه انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران به ویژه انحراف نظامی در کار ما وجود نداشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهار کرد: آثار معنوی این اقدام دولت، این بود که همه جهان ملت ایران را به راست‌گویی و دشمنان ما را به دروغ‌گویی شناختند؛ چقدر باید تلاش صورت گیرد تا چنین حیثیتی برای ملت فراهم یا در واقع حیثیت فراهم‌شده ملت صیانت شود و دولت چنین کاری را صورت داد.

انتهای پیام/2249/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نوبخت در شورای اداری سمنان: دولت به دنبال جلب مشارکت مردم در همه زمینه‌هاست معاون رئیس‌جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال جلب مشارکت مردم در همه زمینه‌هاست. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان محمدباقر نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور استاندار سمنان معاونان استاندار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و... در سالن تأمین اجتماعی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به شعارهای خود پایبند بوده و می‌کوشد تا مردم در همه زمینه‌ها حضوری فعال داشته باشند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصریح کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که همه باید کمک کنند تا به خوبی به رشد برسد. جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور معاون رئیس‌جمهوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت تدبیر و امید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان استاندار سمنان نمایندگان مردم سمنان و دامغان در مجلس رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و معاونان استاندار سمنان فرمانداران شهرداران و جمعی از ائمه جمعه و مسئولان استان در محل سالن همایش‌های تامین اجتم
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول