اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیرضا زاکانی:

بوی فتنه وزیدن گرفته است/ فتنه‎گران پایه‎های استقرار انقلاب اسلامی را هدف‌گذاری کرده‎اند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به ویژه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آفت فتنه‎گری باز دارد رخ‌نمایی می‎کند.

بوی فتنه وزیدن گرفته است/ فتنه‎گران پایه‎های استقرار انقلاب اسلامی را هدف‌گذاری کرده‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا زاکانی امشب در همایش وحدت امت اسلامی که به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت در سالن اجتماعات حوزه امام صادق(ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دیگر کسی در تقسیم‎بندی متعارف شرق و غرب به دنبال قدرتمندی و توانمندی نمی‎گردد بلکه محرومان و مستضعفین در سراسر دنیا که پیام انقلاب اسلامی به آنها رسیده است بیدار و هوشیار بر علیه سلطه‎گری برخواسته‎اند.

وی به اختلاف بین مذاهب از طریق استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: سلطه‎گران امروز اسلام‌هراسی را به عنوان یک راهبرد دنبال می‎کنند تا با این نقشه بتوانند از اسلام حقیقی جلوگیری کنند.

عاملان فتنه‎ جدید همان فتنه‎گران سال 88 هستند

رئیس کمیسیون ویژه برجام خاطرنشان کرد: امروز در سایه ایران اسلامی که با نگاه پیامبرگونه مقام معظم رهبری که به واسطه این ریسمان، خیمه ولایت شکل گرفته است باید با بهره‎گیری از دو ویژگی نگاه تمدن اسلامی و وحدت کلمه اهداف و ارزش‎های انقلاب اسلامی را شکل دهیم.

زاکانی با بیان اینکه همه عزت خود را امروز از مردم و رهبری داریم، گفت: امروز با فتنه‎گرانی که اسلام و وحدت اسلامی را نشانه رفته‎اند رو‌به‌رو هستیم و این فتنه‎گران پایه‎های استقرار و استمرار انقلاب اسلامی را هدف‌گذاری کرده‎اند.

وی در معرفی فتنه‎گران جدید گفت: عاملان این فتنه‎ همان فتنه‎گران سال 88 هستند که به دروغ و تهمت به دنبال بی‎آبرو کردن رای مردم و ارزش‎های مقدس اسلام بودند.

در آستانه انتخابات آفت فتنه‎گری رخ‌نمایی می‎کند

وی با بیان اینکه بوی فتنه امروز وزیدن گرفته است، بیان داشت: امروز بعد از گذشت بیش از شش سال از فتنه، فتنه‎گران در نجواهای در گوشی خود اظهار می‎کنند که مدعیان تقلب اشتباه کردند اما این مدعیان هیچ‌گاه این شجاعت را نداشتند که در برابر مردم این اشتباه را مطرح کنند.

زاکانی گفت: مکتب امام(ره) به ما آموخته که خوبی‎ها و بدی‎ها را با ارزش‎های اسلامی قضاوت کنیم و بالاترین ملاک ما تقوا و جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه امروز به ویژه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آفت فتنه‎گری باز دارد رخ‌نمایی می‎کند، افزود: چه شده که افرادی مدعی و با سابقه معلوم در انقلاب به میدان آمدند و نکاتی را مطرح می‎کنند و این موضوعات جز به شادی دشمنان ختم نشده است مگر امام(ره) نفرمود آن روزی که دشمن از ما خشنود باشد باید بیندیشیم چه کاری را اشتباه انجام دادیم.

رئیس کمیسیون ویژه برجام گفت: امروز برخی افراد از موضوع نظارت رهبری و شورایی کردن رهبری در قانون اساسی دم می‎زنند و به دنبال نشانه‎دار کردن کسی به عنوان جانشین رهبری هستند و متاسفانه دشمنان صهیونیستی از این موضوعات استقبال می‎کنند.

به گزارش فارس؛ این همایش به دعوت شورای اجرایی اصولگرایان و جمعیت و همیاران انقلاب اسلامی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83015/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول