اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

سردار آزادی در گفت‌وگو با فارس:

انسجام امت اسلامی در جشن بزرگ «رحمت» به نمایش گذاشته می‌شود

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: جشن بزرگ «رحمت» با حضور علمای اسلام اعم از شیعه و سنی با هدف نشان دادن انسجام امت اسلامی به دشمنان برگزار می‌شود.

انسجام امت اسلامی در جشن بزرگ «رحمت» به نمایش گذاشته می‌شود

سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با اعلام این خبر به خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس گفت: جشن بزرگ وحدت همزمان با شب میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و صادق آل محمد با حضور آحاد مردم و گروه‌های هنری از جهان اسلام در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که از نکات قابل توجه این مراسم حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی است.

وی افزود: جشن بزرگ رحمت روز دوشنبه هفتم دی ماه از ساعت 18 با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برپا می‌شود و روح‌الله بهمنی ذاکر اهل بیت به مدیحه‌سرایی می‌پردازد. علاقه‌مندان برای حضور در مصلای تهران از خیابان قنبرزاده، درب شماره هفت می‌توانند وارد شوند.

سردار آزادی درباره اهداف برگزاری جشن بزرگ رحمت بیان داشت: این مراسم با هدف تأکید بر وحدت اسلامی در شرایط حساس منطقه در تهران پایتخت جمهوری اسلامی بر پا می‌شود تا نشان دهد، اگر چه دشمنان اسلام در تلاش هستند، این گونه القا کنند که درون امت اسلامی اختلاف وجود دارد، در حالی که این گونه نیست.

وی ادامه داد: در واقع با برپایی این جشن جمهوری اسلامی می‌خواهد به این شبهه پاسخ دهد که این طور نیست نسبت به اول شخص عالم حضرت خاتم کم‌توجه هست و یا این باشد که نسبت به پیامبر اکرم(ص) آن ملاحظه لازم را ندارد، بلکه هدف، ترسیم انسجام امت اسلامی بر محوریت شخص نبی مکرم اسلام(ص) است.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول