اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم دی ماه

کرسی تلاوت قرآن در دانشگاه ملایر برگزار می‎شود

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر از برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز استان همدان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در دانشگاه ملایر خبر داد.

کرسی تلاوت قرآن در دانشگاه ملایر برگزار می‎شود

عباس ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در راستای افزایش بصیرت توأم با معنویت و احساسات در بین دانشگاهیان، امور فرهنگی دانشگاه ملایر کرسی تلاوت قرآن کریم را در این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

 وی افزود: این کرسی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر بیان کرد: در این محفل نورانی آقایان فارسی و بیات دو تن از قاریان ممتاز استان به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم خواهند پرداخت.

 وی همچنین به دیگر فعالیت‌های قرآنی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری هشت دوره طرح قرآنی «بر بال فرشتگان» در راستای تربیت حافظان کلام الهی و ترویج فرهنگ انس با قرآن در بین دانشجویان به دو صورت حفظ آیات نورانی قرآن از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

ربیعی برگزاری جلسات قرآنی با حضور روحانیون و اساتید در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های قرآنی در طول سال با حضور قاریان و حافظان ممتاز کشوری را از دیگر فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه ملایر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان از دیگر فعالیت‌های قرآنی در طول سال است.

 انتهای پیام/89013/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول