اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس:

مردمی بودن 9 دی، بسیار مهم است

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی مردمی بودن 9 دی را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: این اقدام پرشور در یاد و خاطره اقشار جامعه باقی می‌ماند و موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر بسیاری از حوادث و فتنه‌ها می‌شود.

مردمی بودن 9 دی، بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله عباسپور در مراسم جشن هفته وحدت که همزمان با فرا رسیدن ایام 9 دی شامگاه سه‌شنبه در شهرستان بوئین‌زهرا برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش وحدت و هم‌دلی در جامعه اظهار کرد: دستیابی به اهداف برجسته اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وابسته به افزایش اتحاد جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: اتحاد و هم‌بستگی مسلمانان می‌تواند دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد چراکه ایجاد تفرقه در جامعه، مهم‌ترین برنامه اجرایی دشمن را تشکیل می‌دهد تا با چند دسته شدن مردم و گسترش اختلاف‌ها، بهره‌برداری در عرصه‌های سیاسی مورد نظر خود را انجام دهد.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش کشورهای استکبارگر در ایجاد فتنه و درگیری در مناطق غرب آسیا و شمال آفریقا که مسلمانان زیادی زندگی می‌کنند، این مهم نشان می‌دهد تمرکز نظام سلطه بر مناطق یاد شده بسیار بیشتر از سایر کشورها اهمیت دارد.

عباسپور اضافه کرد: توجه نظام سلطه به مناطق غرب آسیا و شمال آفریقا از یک سو به دلیل، منابع فراوان نفت و گاز موجود در این مناطق است که با توجه به بحران انرژی، نیاز شدید به تأمین آن در آینده احساس می‌شود و از سوی دیگر، بیداری اسلامی که نظام سلطه از افزایش آن در کشورهای منطقه به شدت هراس دارد، صورت می‌گیرد.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی به اهداف سلطه‌جویانه غرب اشاره و تصریح کرد: افزایش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه می‌تواند منافع استکبارگران را به شدت با مشکل مواجه کند چراکه برخی از حاکمان و مسئولان کشورهای منطقه به وسیله دخالت‌های غرب ایجاد شده است و اکنون این حکام وابسته در راستای دستورات غرب حرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: اقدامات خصمانه کشورهای غربی در جریان فتنه سال 88 که پس از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد نیز بر اثر زیاده‌خواهی غرب و دست‌اندازی به انقلاب اسلامی ایران بود که ملت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر دست آن‌ها را کوتاه کردند و مانع از تداوم برنامه‌های فتنه‌گران شدند.

عباسپور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن فتنه، خاطرنشان کرد: 9 دی یک اتمام حجت با فتنه‌گران بود که در صورت تداوم فعالیت‌های خود علیه مقدسات کشور، برخوردهایی به مراتب سخت‌تر را با آن‌ها انجام می‌دهند.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی مردمی بودن 9 دی را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: این اقدام پرشور در یاد و خاطره اقشار جامعه باقی می‌ماند و موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر بسیاری از حوادث و فتنه‌ها می‌شود.

وی افزود: 9 دی بصیرت و وفاداری آحاد جامعه را به انقلاب و اسلام ناب نشان داد که موجب بر هم خوردن برنامه‌های فتنه‌گران، کشورهای غربی و رسانه‌های وابسته به آن‌ها شد زیرا مدت‌ها پیرامون طراحی فعالیت‌های پس از انتخابات اقدام کرده و هزینه‌های فراوانی در این راستا انجام دادند.

عباسپور مطرح کرد: مطابق منویات مقام معظم رهبری، 9 دی باید هر سال بزرگ داشته شود تا زمینه افزایش بصیرت مردمم فراهم شده و اقدامات خصمانه نظام سلطه در خصوص براندازی جمهوری اسلامی ایران از یادها بیرون نرود و مانع از تکرار چنین رخدادهایی شود.

پویایی انقلاب اسلامی

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بصیرت نسل جوان و گروه‌های سنی شاداب انقلاب اسلامی در زمینه شناخت دشمن و چگونگی عملکرد و برنامه‌ریزی‌ها در عرصه جنگ نرم تأکید کرد: در حال حاضر نسل جوان انقلاب اسلامی با وجود اینکه جنگ و دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده نکردند، از توانایی بالایی در شناخت فعالیت‌های دشمن برخوردارند که این مهم پویایی انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/77017/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول