اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیانیه حزب زنان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 9 دی

حماسه 9 دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن بود/ نهم دی دفاع از حق‌الناس بود

حزب زنان جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه 9 دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن، بصیرت بر حماقت و ولایت پذیری بر قانون‌گریزی و طاغوت‌پذیری بود.

حماسه 9 دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن بود/  نهم دی دفاع از حق‌الناس بود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب زنان جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای که به مناسبت 9 دی صادر کرد آورده است:‌ دوران پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و رشادت های زنان و مردان این خطه پیروزی در جنگ نظامی و جنگ نرم و حفظ دستاوردهای فناوری هسته ای همه و همه ازنمونه های بارزی است که هویت هر ایرانی را می سازد. از این رو بود که نظام سلطه و صهیونیزم جهانی برای دست یابی به هدف شوم براندازی نظام اسلامی تمام ذخایر راهبردی خود را با هم راستایی و هم افزایی بین دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی آن با رویکرد اسلام ستیزی و ایران هراسی درفتنه 88 به مصاف ملتی بزرگ و ولایتمدار آورد.

این بیانیه می‌افزاید: آن هیبت پوشالی در برابر عظمت اراده ملت و تدبیر و هوشمندی رهبرانقلاب فروریخت و آن تهدید خائنانه به فرصتی برای افزایش اقتدار ملت در عرصه بین المللی گردید. چه حکیمانه می فرماید رهبر عزیر که 9 دی دفاع از ولی فقیه، جایگاه ولایت فقیه، نظام اسلامی و قانون اساسی بود.

در این بیانیه آمده است: حماسه 9 دی پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن، بصیرت بر حماقت و ولایت پذیری بر قانون گریزی و طاغوت پذیری بود . قیام 9 دی استحکام پیوند امت و امام و تبلور تجربه گران سنگ عاشورای سال 61 هجری بود، حماسه 9 دی خروش ملت در دفاع از مردم سالاری دینی وحق الناس بود.

حزب زنان در این بیانیه تصریح کرده است: اکنون سوال اساسی ملت این است که دوباره چه خبر شده که شرکت سهامی فتنه گران و تحریف پیشه گان و یقه سفیدان معرکه ی فساد اقتصادی گاهی با اتخاذ مواضع ساختار شکنانه و گاهی با شعار های عوام فریبانه برای فتح دوسنگر مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خیز بر داشته اند و در صدد فتنه ای دیگرند؛ زنهار که ملت هوشیار و مقاوم آماده دفع فتنه اکبراند.

«قاطبه زنان فرهیخته و ولایتمدار ایرانی یکپارچه و نستوه با سلاح بصیرت بخشی و بیان حق و افشای فتنه، پاسدار

انقلاب اسلامی خواهند بود که رهبر فرزانه مان می فرمایند فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد و هر جا

روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود.»

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران همچنان دولت آمریکا را دشمن اصلی و سردمدار جنایات و فتنه های جهان می داند و بر این باور است که غارت سرمایه های ایران به بهانه های واهی نقض آشکار برجام است و اعتمادی به وعده های مقامات آمریکایی نیست.

این بیانیه تصریح کرده است:‌ حزب زنان جمهوری اسلامی ایران که نمادی از تجمع و تشکل و انسجام شیرزنانی ولایتمدار با سرمایه ی مقاومت و پایداری و میراث دار خون شهداست در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی اعلام می دارد، امروز ملت شریف اگر چه از ریزش برخی یاران دیروز انقلاب متاسف، اما از رویش و خیزش عظیم نسلی

با بصیرت و مطیع ولی فقیه مشعوف و سر افراز است.

در این بیانیه آمده است: مفتخریم که در مقطعی از تاریخ زندگی می کنیم که ملتی آگاه با صلابتی وصف ناشدنی و با درک عمیق از ولایت فقیه صیانت می کنند و فتنه گران را که با تیشه ی خودخواهی و حقد و حسادت این شجره

طیبه را نشانه گرفته اند ریشه کن می کنند. کوته فکرانی که به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و باخیال خام برای حذف ولی فقیه سناریو بافی می کنند، فهم سیاسی مردم را درک نکرده اند و به دنبال دموکراتیزه کردن خواسته دشمنان انقلابند، بدانند ملت بیدار است.

این بیانیه تاکید کرده است: به برخی دولتمردان خوش خیال که عنان فرجام خود را به گردن برجام بسته اند تاکید می کنیم نگاهشان به جام همدلی و همزبانی ملت باشد ، آری کیمیا این است نه آنچه در جستجوی آنند که آنچه در جام جم دوست مهیا داری از چه از جام غم غیر طلب میداری بدانید که کلید پیروزی در گنجینه اقتصاد مقاومتی و عزم و تلاش ملی قرار دارد و بس. نگاه مطمئنانه به درون بر امید عبث به بیرون ترجیح دارد.

این بیانیه می‌افزاید: زنان مسلمان وآگاه ایران زمین با اعتقاد راسخ به سودمندی احکام تعالی بخش اسلام و باور به جایگاه رفیعی که آموزه های اسلامی و قرآنی برایشان تعیین نموده برای شعارهای عوام فریبانه بر مبنای استفاده

ابزاری از زنان برای رسیدن به قدرت ارزشی قائل نیستند و همچنان استحکام بنیان خانواده را اصل و

دخالت در مقدرات اساسی و سیاسی کشور خود از جمله انتخابات را با هدف اعتلای اسلام عزیز و افزایش

قدرت ملی حق و تکلیف انقلابی خود می دانند.

«حزب زنان جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تولی نسبت به دوستداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین

تبری از فتنه گران و منحرفان و تحریف پیشه گان ضمن تجدید میثاق خود با ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای

مدظله العالی، در مقطع حساس کنونی، آحاد زنان متعهد و با بصیرت و انقلابی را به صیانت ازارزش های انقلاب اسلامی و استمرار مقاومت و پایداری در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان خارجی و جرثومه های داخلی آنان، همدلی  و وحدت و همزبانی فرا می خواند و با گرامیداشت حماسه ی تاریخی 9 دی و دهه ولایت همگان را به حضور حداکثری در رزمایش بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی و آمادگی برای برگزاری شکوهمند انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند 94 که تجلی دیگری از مردم سالاری دینی است دعوت می نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول