اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام غلامی در گفت‌و‌گو با فارس:

حماسه ملی ۹ دی کودتا علیه جمهوریت را خنثی کرد/ نیروهای انقلابی بیدارند و گریبان فتنه‌گران را رها نخواهند کرد

رئیس مرکز پژوهش‌های صدرا گفت: علت تمرکز فتنه‌گران در آن مقطع و الان بر روی ولایت فقیه، سد فولادینی است که ولایت فقیه در برابر هجمه‌های آنها و کلیه دشمنان ایران به جمهوریت و استقلال ایجاد کرده است.

حماسه ملی ۹ دی کودتا علیه جمهوریت را خنثی کرد/ نیروهای انقلابی بیدارند و گریبان فتنه‌گران را رها نخواهند کرد

حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های صدرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس بابیان اینکه  آنچه در فتنه 88 رخ داد کودتای خشن و رذیلانه علیه جمهوریت و مردم‌سالاری بود، اظهار داشت:‌ فتنه‌گران پس انتخابات 88 با تمام وجود به میدان آمده بودند تا با عقده‌گشایی و انتقام از ملت ایران که 30 سال عاشقانه پای آرمان‌های مترقی انقلاب اسلامی ایستاده بودند، استبداد سیاه را دوباره به ایران بازگردانند.

وی یادآور شد: اصحاب فتنه با اتحاد با دشمنان قسم‌خورده ملت ما که دستشان تا آرنج در خون جوانان مسلمان فرورفته و در این سال‌ها از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ملت ایران و دزدیدن اموال آن‌ها دریغ نکرده‌اند، قصد داشتند به اسم دفاع از آرای نداشته خود، پای بیگانگان را به کشور باز کنند و با به اسارت درآوردن مردم و خفه کردن فریاد آن‌ها علیه امریکا، عطش خود به قدرت و ثروت را از بین ببرند.

غلامی تأکید کرد: جریان فتنه در سال 88 نشان داد در این سال‌ها هر آنچه درباره آزادی، دموکراسی، قانون‌گرایی و مدارا گفته بودند دروغ بوده و آن‌ها تنها از این مفاهیم استفاده ابزاری کرده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های صدرا ادامه داد: علت تمرکز فتنه‌گران در آن مقطع والان بر روی ولایت‌فقیه، سد فولادینی است که ولایت‌فقیه در برابر هجمه‌های آن‌ها و کلیه دشمنان ایران به جمهوریت و استقلال ایجاد کرده است.

وی افزود: فتنه‌گران از هیچ تلاشی برای از بین بردن حقیقت ولایت‌فقیه دریغ نخواهند کرد و اگر نتوانند آن را از بین ببرند به سمت تضعیف آن و تبدیلش به یک عنصر تشریفاتی و بی‌تأثیر حرکت خواهند کرد، بنابراین مطمئناً ملت ایران اجازه نخواهند داد به این هدف شوم خود برسند.

غلامی بابیان اینکه باوجود ولایت‌فقیه امکان جولان دهی مرتجعین منتفی می‌شود، اظهار کرد: آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که ولایت‌فقیه رمز حفظ گوهر انقلاب اسلامی و کابوس شبانه و همیشگی نظام ظلم، بی‌عدالتی و جنایت در جهان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های صدرا ضمن تأکید بر اینکه جریان انقلاب با چشم‌باز رفتار فتنه‌گران را در هر حالتی رصد می‌کند و به آن‌ها اجازه دنبال کردن نقشه‌های شومشان را نخواهد داد، افزود: ساده‌انگاری است اگر کسی یا گروهی فکر کند می‌تواند با عملیات فریب از خاک‌ریز جوانان انقلابی که روزبه‌روز منسجم‌تر و قوی‌تر می‌شوند، عبور کرده و انقلاب را از مسیر واقعی خود خارج کند.

وی در پایان گفت:‌باید توجه داشت، جوانان ما بیش از هر زمان بیدارند و نه‌تنها اجازه نمی‌دهند فتنه 88 و عوامل داخلی آن به فراموشی سپرده شود، بلکه هرگز گریبان فتنه‌گران را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول