اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

خدمات تأمین اجتماعی در خارگ و عسلویه افزایش یابد

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر ظرفیت مهمی در تأمین درآمد تأمین اجتماعی دارد لازم است در این راستا خدمات درمانی و رفاهی به‌ویژه در مناطق خارگ و عسلویه افزایش یابد.

خدمات تأمین اجتماعی در خارگ و عسلویه افزایش یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور بابیان اینکه این استان از لحاظ منبع درآمدی دارای جایگاه مهمی برای عرصه‌های مختلف است اظهار داشت: در استان بوشهر پروژه‌های مهمی در عرصه ملی و استانی در حال اجرا است که درآمد قابل‌توجهی برای سازمان تأمین اجتماعی در پی دارد.

وی با تأکید بر نظارت و هزینه کرد کسب و وصول درآمد در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: با توجه به افزایش درآمد تامین اجتماعی در این استان مردم توقع دارند خدمات این سازمان در همین راستا ارائه شود. 

استاندار بوشهر با بیان اینکه رضایتمندی مطلوبی در بین مردم ساکن و خارج عسلویه در ارائه خدمات درمانی تأمین اجتماعی مشاهده نمی‌شود، افزود: منطقه نفتی خارگ جایگاه مهمی در اقتصاد کشور دارد و این جزیره در محاصره سکوهای نفتی و صادرات نفت خام است ولی خدمات درمانی مطلوبی به مردم این منطقه ارائه نمی‌شود.

سالاری با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی منطقه عسلویه و پارس جنوبی تأکید کرد: با توجه به افزایش درآمد تأمین اجتماعی در استان بوشهر لازم است خدمات درمانی و رفاهی به‌ویژه در مناطق خارگ و عسلویه افزایش یابد.

وی گفت: اکنون بیمارستان‌های صنعت نفت به‌استثنای مرکز کشور در مابقی نقاط دارای وضعیت متوسطی است.

استاندار بوشهر با تأکید بر هماهنگی وزارت بهداشت و درمان، سازمان تأمین اجتماعی و وزارت نفت در ارائه خدمات مطلوب درمانی به ساکنان خارگ و عسلویه افزود: مردم ساکن مناطق نفتی و گازی برای تحقق خواسته و مطالبات درمانی خود باید به مرکز معین و مشخصی مراجعه کنند که در این راستا هماهنگی بین سه دستگاه یاد شده امری مهم و ضروری است.

سالاری با بیان اینکه خدمات حمل‌ونقل هوایی و دریایی در خارگ رو به بهبود است، ادامه داد: برای حل مشکلات آب و برق خارگ با پیگیریهایی که صورت گرفته مقرر شده نیروگاه‌های تولید برق با قابلیت تأمین آب آشامیدنی در این جزیره مستقر شود.

وی با اشاره به هماهنگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در خارگ گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده خدمات درمانی سرپایی از طریق مراکز درمانی تأمین اجتماعی، خدمات درمانی بستری در راستای طرح تحول نظام سلامت از طریق بیمارستان مستقر در خارگ و خدمات بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در خارگ انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر افزود: فعالیت‌های درمانی در بیمارستان جدیدالاحداث تأمین اجتماعی عسلویه توسعه یابد.

انتهای پیام/2255/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول