اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

اصل اساسی در برگزاری انتخابات آگاهی به قانون است

فرماندار قیروکارزین گفت: اصل اساسی در برگزاری هر انتخاباتی آگاهی به قوانین و رعایت دقیق آن است.

اصل اساسی در برگزاری انتخابات آگاهی به قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، اشکان کاظمی عصر دوشنبه در جلسه مشترک هیئت‌های نظارت و اجرایی این شهرستان اظهار داشت: اصل اساسی در برگزاری هر انتخاباتی آگاهی به قوانین و رعایت دقیق آن است.

وی رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از فرد یا گروه خاص را، ضامن انتخاباتی سالم دانست و تصریح کرد: مردم خود از بینش و دانش کافی برخوردارند و مهم این است که به‌صورت پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر و زمینه برای این حضور گسترده فراهم شود.

فرماندار قیروکارزین افزود: هیئت نظارت، هیئت اجرایی و مجموعه وزارت کشور به‌عنوان ناظر و مجری انتخابات هستند که قانون به‌صورت کامل و صحیح حیطه اختیارات هرکدام را مشخص کرده است.

کاظمی گفت: همان‌طور که دولت به تمام کارکنان خود در ستادهای انتخابات تکلیف کرده است تا با عدالت و انصاف و رعایت بی‌طرفی، حق‌الناس را رعایت کنند ما نیز در شهرستان وظیفه خود می‌دانیم تا نسبت به تکلیفی که در مورد حفاظت از رأی مردم که به فرموده مقام معظم رهبری، حق‌الناس است با جدیت تلاش کنیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه هماهنگی هرچه بیشتر هیئت‌های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، امانتداران و حداکثری بسیار ضروری است بیان داشت: تخلفات کاندیداها در ایام خارج از زمان مقرر قانونی مورد رصد فرمانداری و اسناد آن در اختیار هیئت نظارت قرار خواهد گرفت به همین منظور تمام داوطلبان احتمالی و هواداران آن‌ها را به رعایت قانون دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید حقوق دیگران، اخلاق‌مداری و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهیم ادامه داد: وظیفه تمام ما عمل بر پایه خط‌مشی نظام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و هدف نیز این است که سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در صیانت از رأی مردم و انتخاب افراد اصلح برای اداره امور به‌خوبی اجرایی شود.

انتهای پیام/2448/گ/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول