اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران

مسئول جدید دفتر بازرسی شهرداری باقرشهر معارفه شد

مراسم معارفه حسن خدادادی مسئول جدید بازرسی شهرداری باقرشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران و شهردار باقرشهر برگزار شد.

مسئول جدید دفتر بازرسی شهرداری باقرشهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز مراسم معارفه حسن خدادادی مسئول جدید بازرسی شهرداری باقرشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران و شهردار باقرشهر برگزار شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه آیت‌الله النمر و سرکوب کردن خشونت آل‌سعود گفت: هدف ما در بازرسی از استان این است که پیشگیری را مبنای کار خود قرار دهیم؛ چراکه با پیشگیری می‌توانیم از لحاظ مادی و معنوی هزینه‌ها را کاهش داده و عملکرد مدیران را برای اداره جامعه بهبود بخشیم.

محمد سیف با تاکید بر اینکه باید ذهنیت اقشار مختلف در ارتباط با بازرسی تغییر یابد، تصریح کرد: هدف بازرسی، پیدا کردن نقاط منفی و ضعف نیست، بلکه بازرسی با هدف نمایان کردن خوبی‌ها و نقاط قوت دستگاه‌ها قدم برمی‌دارد و تمامی زحمات کارکنان را منعکس می‌کند تا اقدامات مثبت الگوی خوبی برای سایر شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

وی افزود: حفظ آرامش و ثبات در مدیریت باید در راس تمامی فعالیت‌های مدیران و کارمندان قرار گیرد.  

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران با بیان اینکه شهردار باقرشهر از مدیران خوشفکر و باسابقه است، ادامه داد: در باقرشهر طی چند سال اخیر که سکان مدیریت شهری به استادفرج سپرده شده است شاهد فعالیت‌های خوب عمرانی در تمامی زمینه‌ها هستیم، هر چند که مشکلات و موانعی در این زمینه وجود دارد، اما وی با سعه‌صدر و پشتکار و از همه مهم‌تر جذب نیروهای متخصص توانسته‌ تا حدی بر مشکلات چیره شود.

سیف با اشاره به اینکه خدادادی از کارکنان خوب مجموعه فرمانداری ری بوده‌ است، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که از امروز با موافقت شهردار باقرشهر وی در سمت بازرسی شهرداری مشغول به همکاری با این مجموعه شده است و بی‌شک در سایه تعامل و همفکری این واحد بسیاری از کمبودها و نواقص شناسایی و اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکلات انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اخلاق‌مداری در این حوزه افزود: اجرای امور در اندازه وسیع نیازمند پیگیری و کمک همه‌جانبه بوده و لازم است تا این مهم با سرلوحه قرار دادن اخلاق‌مداری‌، وفاداری نسبت به مردم و تکریم ارباب رجوع در تمام امور محقق شود.

این مسئول ضمن تقدیر از خبرنگاران پرتلاش، خبرنگاری را رسالتی عظیم دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران با انتقاد صحیح و انعکاس اخبار دولت به مردم پویایی در جامعه به وجود می‌آورند و با نشان دادن زوایای پنهان کارها را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ چراکه آنها به‌ عنوان نمایندگان مردم در همه جا حضور دارند و درخواست‌ها را منعکس می‌کنند و با انتقاد منصفانه می‌توانند در بهبود عملکرد مدیران سهیم باشند.

سیف در ارتباط با برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اظهار کرد: امانتداری بخشی از وظایف بازرسی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود و در برگزاری انتخابات باید همه همکاران جوانب عدل، انصاف و بی‌طرفی را در پیش گیرند تا همانند سال‌های گذشته شاهد انتخاباتی سالم باشیم.

شهردار باقرشهر در این مراسم ضمن خوشامد‌گویی به خدادادی به‌ عنوان مسئول جدید بازرسی در شهرداری باقرشهر گفت: از آنجایی که بازرسی‌ها ارگان‌هایی هستند که به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط بوده و هر گونه سستی و کوتاهی در انجام وظایف محوله بر رضایتمندی آن‌ها تاثیر گذاشته و باعث بروز مشکلات شهری می‌شود؛ امید است که از این پس نیز شاهد پیشرفت در جهت ارائه مطلوب خدمات در شهرداری باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات مسئول قبلی بازرسی شهرداری باقرشهر فیضی قدردانی به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول