اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس مطرح کرد

تخصیص ردیف مستقل بودجه‌ای برای دانشکده علوم پزشکی سراب

نماینده مردم سراب در مجلس گفت: با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌ها، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در بودجه سال 95 ردیف مستقل بودجه‌ای برای دانشکده علوم پزشکی سراب در نظر گرفته می‌شود.

تخصیص ردیف مستقل بودجه‌ای برای دانشکده علوم پزشکی سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دانشکده علوم پزشکی سراب در ارتقای فرهنگ سلامت اظهار داشت: هم اینک بیش از 300 دانشجو در رشته‌های پرستاری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی و فوریت پزشکی در دانشکده علوم پزشکی سراب مشغول تحصیل هستند.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی سراب در سال 92 آغاز به فعالیت کرد یادآور شد: تحقق ایجاد این دانشکده و موفقیت‌های بعدی آن دستاورد بسیار ارزشمندی برای مجموعه مدیریتی شهرستان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت و درمان داشتم درخواست تغییر عنوان بیمارستان امام خمینی(ره) سراب به مرکز آموزشی و درمانی را مطرح کردم که با نظر مساعد وزیر دستورات لازم صادر شد.

بهمنی به اختصاص بودجه برای تجهیز مراکز آزمایشگاهی و امکانات آموزشی دانشکده از طرف وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: طبق اظهارات مسئولان دانشکده اخیرا کتابخانه دانشکده تجهیز و تالار میکروسکوپ دانشکده نیز راه‌اندازی شده است.

نماینده مردم سراب با قدردانی از مسئولان بهداشت و درمان و نیز اعضای شورای گسترش دانشگاه‌ها اظهار امیدواری کرد که دانشکده علوم پزشکی سراب به عنوان یک نهال نوپا باید مورد حمایت قرار گرفته و روزبه روز شاهد ارتقا و پیشرفت دانشکده در عرصه‌های مختلف باشد.

انتهای پیام/60010/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول