اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان:

بروکراسی اداری خسته‎کننده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان با اشاره به اینکه بروکراسی اداری خسته‎کننده است، بر لزوم واگذاری و برون‎سپاری اموری که منجر به کارآفرینی و اشتغال می‎شود، تاکید کرد.

بروکراسی اداری خسته‎کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی مرگدری ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان در گرگان اظهار کرد: باید فضا را برای بخش‎های غیردولتی فراهم کرد.

وی با تاکید بر درک و شناخت واقعی نیازها تصریح کرد: با تعامل و هم‌فکری می‎توان از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب حرکت کرد که این مهم در سایه دانش و آگاهی قابل تحقق است.

برنامه و باور با تکیه بر مبانی علمی کارگشاست

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان افزود: میزان قدرت و توانایی کشورها به علم، دانش، آگاهی، ابزار، تکنولوژی، سرمایه‎های طبیعی و انسانی، داشتن برنامه و باور بستگی دارد، اگر همه اینها را داشته باشیم، اما باور نداشته باشیم به موفقیت دست پیدا نخواهیم کرد.

مرگدری با تاکید بر اینکه برنامه و باور با تکیه بر مبانی علمی کارگشاست، ابراز داشت: در مسائل کلان توسعه سه پارامتر توسعه سرمایه انسانی، چابک‎سازی و واگذاری امور طبق اصل 44 مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه انسان عامل تغییر و تحول است، گفت: انسان می‎تواند با به خدمت گرفتن ابزار و تکنولوژی مسائل پیرامون خود را اصلاح کند.

بروکراسی اداری خسته‎کننده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان با اشاره به اینکه 80 درصد منابع در حوزه کارکنان مصرف می‎شود، افزود: توسعه تکنولوژی و ابزاری که باید در خدمت توسعه قرار بگیرد، تشکیل سرمایه‎های فیزیکی است.

مرگدری بیان داشت: اگر به نیروی انسانی و قابلیت‎های آنها توجه شود، می‎بینیم که فرصت‎های زیادی برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بروکراسی اداری خسته‎کننده است، اظهار کرد: باید نیروی انسانی زمینه لازم را فراهم کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان بر لزوم برقراری ارتباطات سهل و آسان برای مشترکین توسط شرکت مخابرات تاکید کرد و گفت: میزان خدمات‎دهی با وضعیت مطلوب فاصله دارد، خدمات به مردم و دولت کمک می‎کند تا از هزینه‎های غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/83001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول