اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کیفیت لیگ کاراته وان فرانسه بالاتر از مسابقات جهانی است

حسن‌بیگی: پخش مستقیم جان تازه‌ای به کاراته می‌دهد/ ثابت کردیم مدعی قهرمانی هستیم

کاپیتان تیم پاس قوامین در سوپرلیگ کاراته گفت: پخش مستقیم مسابقات باعث می‌شود که هیجان خاصی در سالن مسابقات حاکم باشد و جان تازه‌ای به رقابت‌ها می‌دهد.

حسن‌بیگی: پخش مستقیم جان تازه‌ای به کاراته می‌دهد/ ثابت کردیم مدعی قهرمانی هستیم

ابراهیم حسن بیگی‌در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری هفته اول رقابت‌های سوپرلیگ کاراته که در سالن غدیر تهران برگزار شد گفت: تیم پاس قوامین هفته اول مسابقات میزبان این رقابت‌ها بود و خوشبختانه مسابقات با نظم بسیار خوبی برگزار شد. بازیکنان تیم ما نیز هفته اول مبارزات خوبی از خود به نمایش گذاشتند و دو برد شیرین کسب کردیم. استارت خوبی زدیم و به همه ثابت کردیم که یکی از مدعیان سوپر لیگ تیم پاس قوامین است.

وی در ادامه افزود: هفته اول مسابقات پخش زنده داشت و این روند جان تازه‌ای به رقابت‌های سوپر لیگ می‌دهد. قطعا اگر این روند ادامه داشته باشد علاوه بر جذب اسپانسر مخاطبان زیادی نیز جذب می‌شوند. پخش مستقیم مسابقات باعث می‌شود که هیجان خاصی در سالن مسابقات حاکم باشد.

کاپیتان تیم پاس قوامین در ادامه، عنوان کرد: ما تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم. کادر فنی نیز نسبت به من لطف داشتند و مسئولیت کاپیتانی تیم را به من واگذار کردند. هماهنگی خوبی بین بازیکنان حاکم است و به همین دلیل هفته اول تیم مناطق نفت خیز را که فصل قبل عنوان سومی را کسب کرده بود توانستیم شکست دهیم. جدا از بحث تیم دانشگاه آزاد که خیلی پر مهره است به همه نشان دادیم که ما هم مدعی قهرمانی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شما نیز قرار است برای حضور در مسابقات کاراته وان فرانسه راهی پاریس شوید، گفت: کارهای دریافت روادید را دیر انجام دادم، اما مراحل اداری آن در حال انجام شدن است. انشاءالله که هرچه زودتر روادید همه نفرات صادر شود تا راهی این رقابت‌های مهم شویم.

حسن‌بیگی در پاسخ به این سؤال که قبول دارید که رقابت های کاراته وان فرانسه مهمترین رویداد سال میلادی است، گفت: کیفیت لیگ جهانی کاراته وان فرانسه بالاتر از مسابقات جهانی است؛ چرا که  امتیاز رنکینگ بسیار زیاد است و تعداد کشورهای حاضر در این رقابت‌ها بیش از اندازه است. در هر وزن شاید بیش از 70 تا 80 کاراته‌کا رای کسب مدال حضور خواهند داشت این رقابت‌ها آزاد است و به همین دلیل مسابقات حساسی برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: سال گذشته در چنین رویدادی رافائل آقایف قهرمان پر آوازه کاراته و دیگر نفرات سرشناس از دور مسابقات حذف شدند به همین دلیل است که همه مدعی هستند که این رقابت‌ها بسیار حائز اهمیت است حضور کاراته‌کاهای ایرانی نیز در این رقابت‌ها باعث می‌شود کاراته‌کاها از شرایط بدنی بسیار خوبی برخوردار باشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول