اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

اشتغال مهم‌ترین مطالبه نکایی‌ها در ملاقات‌های عمومی است

فرماندار نکا با بیان اینکه اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شهرستان نکاست، گفت: اشتغال مهم‌ترین مطالبات شهروندان نکایی در ملاقات‌های عمومی با مسئولان است.

اشتغال مهم‌ترین مطالبه نکایی‌ها در ملاقات‌های عمومی است

جعفر احمدی امروز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری دیدار عمومی با مردم و شهروندان نکایی در دفتر فرمانداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: اشتغال از دغدغه‌‌های اصلی مردم شهرستان نکاست که عمده مراجعه مردم در ملاقات عمومی را تشکیل می‌دهد که با توجه به محدودیت‌های مختلف نمی‌توان به صورت فردی برای اشتغال افراد کاری انجام داد و باید در کارگروه بحث و این مشکل زیربنایی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مسائل مهم در دستور کار است، افزود: برخی از مسائل همچون اشتغال نیازمند فضا و زمان بیشتری است و به همین دلیل به زمان بیشتری برای حل این مشکلات نیازمندیم که در جلسات مختلف کارگروه اشتغال بر توجه بیشتر به اشتغال جوانان تاکید می‌شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در شهرستان نکاست، یادآور شد: مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و نوسانات قیمت نفت از جمله مشکلاتی است که در کشور با آن روبرو هستیم و همین عوامل نیز بر شهرستان‌ها و حتی روستاهای ما نیز که خود تولیدکننده و مولد هستند، تاثیر گذاشته است، اما با تمام توان با استفاده از خردجمعی در شهرستان، سعی بر رفع مشکلات داریم.

احمدی گفت: با استفاده از تجربیات و نظرات مشاوران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... مشکلات شهرستان را احصاء کرده‌ایم و تلاش داریم تا با یک جمع‌بندی مناسب و تشکیل اتاق فکر از نخبگان توانمند شهرستان برای رفع معضلات مختلف اقدام و گره‌گشایی شود.

وی درباره مراجعات مردم به فرمانداری و اثرگذاری این ملاقات در بین مردم اظهار کرد: حضور مردم در ملاقات عمومی بیان‌گر اهتمام مدیران بر رفع مشکلات مردم است که امیدواریم با رفع مشکلی از مشکلات شهروندان، آرامش و آسایش را به آنها هدیه کنیم.

فرماندار نکا با بیان اینکه اختصاص روزی برای ملاقات عمومی و دیدار با مردم از جمله ایده‌های مفید بوده که به درستی در حال انجام است، ادامه داد: اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، تسهیل‌سازی در امور، مشکلات زیربنایی و زیرساختی در برخی حوزه‌ها و... از عمده دلایل مراجعه مردم در ملاقات عمومی نکاست.

نماینده عالی دولت در این شهرستان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و برگزاری نشست‌های مختلف در مساجد محلات، برای رفع مشکلات مردم وارد کار شده‌ایم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و آسیب‌شناسی درستی از وضعیت موجود جامعه داشته باشیم.

احمدی گفت: مردم ارباب‌رجوع و از ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت به این مردم از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده است که امیدواریم با درستی از عهده این رسالت بزرگ برآمده و در خدمت‌رسانی به این مردم تلاش همه‌جانبه داشته باشیم.

انتهای پیام/86002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول