اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد سمنان:

دانشگاه آزاد سمنان در 55 رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: دانشگاه آزاد سمنان برای نیم‌سال دوم 95-94 در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه آزاد سمنان در 55 رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، مهدی سیاهی امروز افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هم‌زمان با کل کشور و از روز چهارشنبه، 16 دی‌ماه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان می‌توانند در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی  www.azmoon.org نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد علاقه خود، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم و تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته ‌محل اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه این مرکز کرده‌اند، باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند؛ زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیم‌سال دوم 95-94 است.

سیاهی در خصوص ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد از رشته‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون است و تنها در مورد تعداد معدودی از رشته‌محل‌های مقطع کارشناسی غیرپزشکی و رشته‌های گروه علوم پزشکی پذیرش به‌صورت با آزمون صورت می‌پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: هیچ تفاوتی بین مدرک دانش‌آموختگان رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه‌های سراسری وجود ندارد.

سیاهی تأکید کرد: با توجه به اینکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد، داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام در مورد رشته یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند.

وی با تأکید بر اقدام به‌موقع داوطلبان در انجام فرایند ثبت‌نام ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش در واحدهای دانشگاهی محدود بوده و با تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام در آن رشته بسته خواهد شد، توصیه ما به داوطلبان این است که برای ثبت‌نام در رشته مورد علاقه خود اقدام کنند تا با مشکل تکمیل ظرفیت در برخی رشته‌های خاص مواجه نشوند.

سیاهی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در برخی رشته‌ها نظیر مهندسی مکانیک و عمران به‌واسطه برخورداری از امکانات پیشرفته و کامل آزمایشگاهی و کارگاهی و به‌کارگیری اساتید مجرب به‌عنوان یک برند آموزشی در استان مطرح است.

انتهای پیام/2249/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
معاون دانشگاه آزاد سمنان: دانشگاه آزاد سمنان در 55 رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: دانشگاه آزاد سمنان برای نیم‌سال دوم 95-94 در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. مهدی سیاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هم‌زمان با کل کشور و از روز چهارشنبه 16 دی‌ماه آغاز شده است. وی تصریح کرد: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان می‌توانند در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای ثبت‌نام اقدام کنند. معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد علاقه خود در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم و تهیه کارت اعتباری نسبت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول