اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان سمنان:

مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان 2 برابر می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: تعداد مجتمع‌های بین‌راهی در استان سمنان دو برابر می‌شود.

مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان 2 برابر می‌شود

داوود فهندژسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: هم‌اکنون 23 مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های استان سمنان فعال هستند که خدمات خوبی را به مسافران عبوری از این استان ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: امید است با توجه به اینکه حجم سفرها در ایام نوروز باستانی به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد و راه‌های استان سمنان شاهد تردد بالای خودروها خواهد بود و شمار زیادی از هم‌وطنانمان قصد می‌کنند به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف شوند، بتوانیم مقدمات خوبی را فراهم کنیم تا توقف زائران را در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی شاهد باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: استان اخلاق‌محور سمنان همواره میزبان خوبی برای مسافران بوده است و به غیر از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی، تعدادی هم پمپ‌بنزین و رستوران‌ بین‌راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان اداره و کنترل می‌شوند.

فهندژسعدی بیان کرد: هدف اصلی از برپایی مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در استان سمنان، این است که با توجه به وجود جاده‌های طولانی و خسته‌کننده در این استان، مسافران در این مجتمع‌ها توقفی داشته باشند و مدتی را به استراحت بپردازند تا از حوادث رانندگی در جاده‌ها کاسته شود.

این مسئول اضافه کرد: جاده‌های استان سمنان خسته‌کننده، ملال‌آور و یکنواخت است و برای اینکه رانندگان بین هر دو ساعت رانندگی، توقفی داشته باشند و استراحتی کنند، راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی لازمه کار است و باید روز به روز تقویت شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: تعداد مجتمع‌های بین‌راهی‌ باید در استان سمنان بیشتر شود و با دستور استاندار سمنان، موضوع در دست پیگیری است تا بتوانیم حداقل تعداد این مجتمع‌ها را دو برابر کنیم و معنای «توقف» را ارتقاء بخشیم.

فهندژسعدی گفت: رقابتی منطقی باید بین مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در استان سمنان ایجاد شود تا در ارائه خدمت به مردم بیشتر بکوشند و سطح خدمات‌رسانی خود را ارتقا بخشند.

وی اظهار داشت: استان سمنان در محورهای مواصلاتی و جاده‌های ارتباطی خود میزبان مسافران 26 استان کشور بوده و این امر می‌طلبد تا توجه بیشتری به این استان شود.

انتهای پیام/2249/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
مدیرکل حمل و نقل استان سمنان: مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان 2 برابر می‌شود مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: تعداد مجتمع‌های بین‌راهی در استان سمنان دو برابر می‌شود. داوود فهندژسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: هم‌اکنون 23 مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های استان سمنان فعال هستند که خدمات خوبی را به مسافران عبوری از این استان ارائه می‌دهند. وی تصریح کرد: امید است با توجه به اینکه حجم سفرها در ایام نوروز باستانی به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد و راه‌های استان سمنان شاهد تردد بالای خودروها خواهد بود و شمار زیادی از هم‌وطنانمان قصد می‌کنند به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف شوند بتوانیم مقدمات خوبی را فراهم کنیم تا توقف زائران را در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی شاهد باشیم. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: استان اخلاق‌محور سمنان همواره میزبان خوبی برای مسافران بوده است و به غیر از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی تعدادی هم پمپ‌بنزین و رستوران‌ بین‌راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی ص
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول