اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی فرماندار دشتی خبر داد

اجرای 41 بوستان روستایی در شهرستان دشتی

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: 41 بوستان روستایی بااعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجراست.

اجرای 41 بوستان روستایی در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حمید بردستانی ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های عمرانی دشتی گفت: با محوریت استاندار بوشهر چند طرح که کلیدواژه آن امید است طراحی‌شده که یکی از آن‌ها طرح امید اجتماعی است و هدف آن آموزش نیروی انسانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته و به‌ویژه روستاهاست.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی افزود: این طرح در شش محور شادکامی، مهارت‌ها، سلامت، مشارکت اجتماعی، توانمندی سمن‌ها و شهر سبز تعریف‌ شده است.

وی ادامه داد: سه طرح در روستاها و شش طرح در شهرها اجرا می‌شود و تعدادی از آن‌ها نیز در شهر و روستا به‌طور مشترک هستند.

بردستانی یادآور شد: پنج دستگاه بهزیستی، علوم پزشکی، ورزش و جوانان، محیط‌زیست و نظام روان‌شناسی استان به‌عنوان دستگاه‌های مجری در این طرح فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: بخشداران در سطح روستا ناظر اجرای این طرح خواهند بود معاون برنامه‌ریزی فرماندار به‌عنوان دبیر طرح و شهرداران و دهیاران در دبیرخانه همکار هستند.

بردستانی خاطرنشان کرد: این طرح در چهار شهر و سه روستای باغان، سنا و محمدآباد در وهله اول اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های امید شهرستان دشتی در بخش چمن مصنوعی، بوستان شهری و روستایی، سلامت بهداشت دهان و دندان و سلامت قلب در حال انجام است.

بردستانی یادآور شد: 8 چمن مصنوعی در شهرستان دشتی با مبنای هر 5 هزار نفر یک زمین چمن بااعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجراست.

وی افزود: 11 زمین چمن مصنوعی روستایی با 2 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که سه روستا در بخش مرکزی، دو روستا در بخش شنبه و شش روستا در بخش کاکی هست و مبنای آن روستاهای بالای 500 نفر جمعیت است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: 41 بوستان روستایی که 7 بوستان احداثی، 7 بوستان تکمیلی و 26 بوستان نیز تجهیزاتی است بااعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجراست.

وی ادامه داد: 10 بوستان شهری که چهار بوستان آن در شهر خورموج، چهار بوستان در شهرکاکی و یکی در شنبه و دیگری در شهر بادوله در حال اجراست.

بردستانی یادآور شد: مبنای اجرای بوستان‌ها در روستاها برای هر نفر سه مترمربع و در شهرها 7 مترمربع است.

انتهای پیام/66001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول