اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال:

رضا احدی به عنوان یک ورزش‌کار با اخلاق در فوتبال ایران جاودانه شد

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مرحوم رضا احدی به عنوان یک ورزش‌کار با اخلاق در فوتبال و به طور کلی ورزش ایران جاودانه شد.

رضا احدی به عنوان یک ورزش‌کار با اخلاق در فوتبال ایران جاودانه شد

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس طی بیش از پنج دهه در ورزش ایران فعال بوده و مردم بسیاری در سراسر کشور و حتی آسیا به این دو تیم و بازیکنان آن عشق می‌ورزند.

وی افزود: به همان میزان که بازیکنان استقلال و پرسپولیس تحت فشار هستند، در جامعه محبوبیت داشته و همین شهرت نیز آسیب‌هایی به همراه دارد.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بارها شاهد بودیم که ستاره‌ها و چهره‌های سرشناس در حوزه‌های مختلف به ویژه سینما و فوتبال، فریب این شهرت و محبوبیت را خورده از مسیر اصلی و صحیح منحرف شده‌اند.

فلاحت‌زاده گفت: همواره خطر منحرف شدن و دور گشتن از فضای پهلوانی و اخلاق‌مداری و جوان‌مردی ورزش‌کاران مشهور را تحدید می‌کنند، اما مرحوم رضا احدی هرگز گرفتار این دام‌ها نشد.

وی افزود: سال‌ها در کنار رضا احدی در تیم استقلال حضور داشتم و شهادت می‌دهم که مرحوم رضا احدی هیچ زمانی خارج از رفتارهای جوان‌مردانه و پهلوانانه عمل نکرد.

این پیشکسوت فوتبال بیان داشت: شاید عده‌ای تصور کنند که همین روحیه در زندگی شخصی به مرحوم احدی آسیب رسانده و وی نتوانست در تیتر روزنامه‌ها و مجلات باشد، اما در حقیقت نام رضا احدی به عنوان یک ورزش‌کار با اخلاق در فوتبال و به طور کلی ورزش ایران جاودانه شد.

فلاحت‌زاده افزود: نوجوانان و جوانان ما باید از امثال مرحوم رضا احدی درس گرفته و بدانند که پول و شهرت ماندگار نخواهد ماند و تنها چیزی که برای یک انسان باقی می‌ماند،‌ نام نیک و روحیات پهلوانی است.

وی اظهار داشت: مسئولان و متولیان ورزش کشور باید بیش از گذشته در جهت حمایت از پیشکسوتان ورزش به ویژه کسانی که یک عمر پاک بوده و یک عمر با عزت زندگی کردند تلاش کنند.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: متاسفانه ما زمانی یاد پیشکسوتان خود می‌افتیم که از جمع ما رفته‌اند و دیگر کاری برای آنها نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در پایان گفت: مرحوم رضا احدی و امثال وی می‌توانستند و می‌توانند به کمک فوتبال ما آمده و فوتبال و به طور کلی ورزش کشور را به سمت صحیح و اخلاق‌مداری هدایت کنند.

انتهای پیام/2302/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول