اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

بسیج و سپاه در عرصه انتخابات با روشن‌گری عمل می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه سازمان بسیج و سپاه در عرصه انتخابات با روشن‌گری عمل می‌کنند، گفت: هرگز در انتخابات به شکل مصداقی اقدامی انجام نمی‌دهیم.

بسیج و سپاه در عرصه انتخابات با روشن‌گری عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی امشب در همایش نهضت روشن‌گری با موضوع نفوذ و استکبارستیزی در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان، اظهار کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی با راه‌کارها و دسیسه‌های متفاوت سعی داشت بر پیکره‌ انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور با بیان اینکه امام راحل (ره) در سال 57 توانست اسلام ناب محمدی را جایگزین اسلام آمریکایی کند، افزود: قبل از پیروزی انقلاب، فقط اسلام آمریکایی در کشور حکم‌فرما بود، اما امام راحل(ره) با رهنمودها و روشن‌گرهای لازم توانست اسلام ناب محمدی را جایگزین اسلام آمریکایی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از چهار راه در تلاش بود تا اسلام آمریکایی را بار دیگر بازگرداند، بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، آمریکا تاکنون به وسیله کودتا، حرکت‌های خیابانی و مردمی، راه اصلاحات و انتخابات نتوانسته در پیش‌برد اهداف خود موفق شود.

تویسرکانی ادامه داد: آمریکا در کودتا نوژه که شریعت‌مداری دستگیر شد، با جایگزینی روحانیت و مرجع تقلید همه تلاش خود را به کار گرفت تا به وسیله کودتا بتواند اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با نفوذ به افرادی که در مراکز حساس نظام  حضور دارند، تلاش می‌کند بر پیکره نظام اسلامی ضربه وارد کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نفوذهای استکبار جهانی را مشاهده و در این زمینه هشدارهای لازم را نیز اعلام می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور اظهار کرد: نفوذ را فقط باید در مقدسین و خوش‌سابقه‌ها جستجو کرد و در این زمینه نباید به دنبال بدحجاب و دانشجویان پرشور رفت زیرا آنها زمینه نفوذ ندارند.

وی با بیان اینکه زمینه نفوذ در خوش‌سابقه‌ها بسیار است، بیان کرد: زمینه نفوذ توسط خوش‌سابقه‌ها انجام می‌شود، زیرا آنها باید در جامعه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کنند تا باورها را تغییر دهند.

تویسرکانی یادآور شد: کسی افکار جامعه‌ای را تغییر می‌دهد که به وسیله قدرت آنها، باورسازی شکل می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه انتخابات تنها راه استکبار جهانی برای جایگزینی اسلام آمریکایی بر اسلام ناب محمدی است، افزود: استکبار جهانی با نفوذ در انتخابات تلاش می‌کند تا بر انقلاب اسلامی ضربه وارد کند که اگر در این انتخابات پیروز نشود، حتما در انتخابات دیگر نفوذ می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه سازمان بسیج و سپاه در عرصه انتخابات با روشن‌گری عمل می‌کنند، بیان کرد: هرگز در انتخابات به شکل مصداقی اقدامی انجام نمی‌دهیم.

وی در پایان درباره مذاکره با آمریکا گفت: کسانی که مشتاق مذاکره با آمریکا هستند، آنها با یک لبخند فریب می‌خورند و کشور را یک شبه می‌فروشند.

انتهای پیام/86017/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول