اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

طرح الحاق سمغان به دهدشت تهیه شده است

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وضعیت بلاتکلیف چند ساله منطقه سمغان گفت: طرح الحاق سمغان به شهر دهدشت تهیه شده و پس از برگزاری انتخابات اجرایی خواهد شد.

طرح الحاق سمغان به دهدشت تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی پوزش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بلاتکلیف منطقه سمغان اظهار داشت: طرح الحاق سمغان به شهر دهدشت تهیه شده و پس از برگزاری انتخابات اجرایی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه خدمات‌رسانی به این منطقه تلفیقی از شهری و روستایی است، افزود: با توجه به واقع شدن این منطقه در حریم شهر مکاتباتی در راستای الحاق شدن انجام شده و نتیجه این پیگیری بعد از انتخابات مشخص می‌شود.

پوزش افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده و با توجه به طولانی بودن پروسه تعیین تکلیف زمین‌های کشاورزی حریم سمغان تا شهر پس از طی مراحل این منطقه به شهرک تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از تعیین تکلیف، خدمات‌رسانی به این منطقه مطابق روال گذشته ادامه دارد، گفت: شهرداری موظف است دو بار در هفته نسبت به جمع‌آوری زباله‌های سمغان اقدام کند.

پوزش همکاری مردم در ارائه خدمات را ضروری خواند و تصریح کرد: از ساکنان روستا خواسته شده است طی نشستی، محل مناسبی برای انباشت زباله تعیین و به شهرداری معرفی کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به رهاسازی زباله در مبادی ورودی و سطح خیابان‌ها، افزود: به علت وسعت این منطقه، شهرداری در جمع‌آوری زباله با مشکل مواجه است بنابراین می‌طلبد مردم مکانی را مشخص و به شهرداری معرفی کنند تا جمع‌آوری زباله به موقع انجام شود.

پوزش تصریح کرد: در حال حاضر سمغان از اعتبارات بنیاد مسکن استفاده می‌کند و به رغم اینکه کد روستایی ندارد اما اعتبارت طرح هادی اختصاص یافته بیش از روستاهای دیگر است.

این مسئول اعتبارات سال‌جاری سمغان را 311 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی نفت و ماده 180 برآورد کرد و گفت: 50 درصد این اعتبارات تخصیص یافته و در بخش طرح هادی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/82016/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول