اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبیک خبر داد

اجرای طرح دیوار مهربانی در آبیک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک از اجرای طرح دیوار مهربانی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح دیوار مهربانی در آبیک

محمدحسن رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طرح دیوار مهربانی با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد حس‌ نوع‌دوستی در بین مردم آبیک در راستای کمک به نیازمندان و جلوگیری از آسیب اجتماعی برای این قشر در ورودی بوستان شهید رجایی راه‌اندازی و به اجرا در آمده است.

وی افزود: بسیاری از مردم برای کمک به نیازمندان تمایل و اشتیاق دارند ولی یا فرصت مراجعه به ارگان‌های حمایتی را ندارند و یا کمک به صورت ملموس و قابل مشاهده در بین عموم را ندارند که اجرای طرح دیوار مهربانی می‌تواند راهگشای مردم نوع‌دوست آبیک باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح دیوار مهربانی در قالب البسه و پوشاک  اجرا می‌شود که در نظر داریم در آینده این طرح را بسط و گسترش دهیم.

رجبی تصریح کرد: در صورت کمک یک فرد خیر به جمعیت هلال‌احمر برای گسترش طرح دیوار مهربانی، این طرح از قالب البسه و پوشاک به یخچال مهربانی برای نیازمندان تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح دیوار مهربانی به دلیل سهولت مراجعه‌کنندگان، در ورودی بوستان شهید رجایی شهر آبیک به اجرا در آمده است.

این مسئول بیان کرد: بوستان شهید رجایی محل تردد مردم به ویژه ورزشکاران نرمش صبحگاهی است که می‌تواند به راحتی کمک کرده و نیازمندان هم می‌توانند بدون دغدغه نسبت به تهیه البسه خود در دیوار مهربانی اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک افزود: از شهرداری آبیک، تشکل‌های غیردولتی و سازمان‌های حمایتی و اجتماعی درخواست می‌شود در اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر دیوار مهربانی، جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک را یاری رسانند.

رجبی ادامه داد: به مردم و شهروندان آبیکی توصیه می‌شود به گذاشتن البسه نو و تازه در دیوار مهربانی اقدام کنند در غیر این صورت، می‌توانند البسه و پوشاک مطلوب و در حد قابل قبول را با گذاشتن در داخل کاور در چوب‌لباسی بر دیوار آویزان کنند.

وی به شعار طرح دیوار مهربانی اشاره کرد و گفت: «اگر دارید  بگذارید و اگر ندارید بردارید» شعار این دیوار است که انتظار داریم مردم شهرستان آبیک در اجرای هرچه بهتر این طرح، جمعیت هلال‌احمر این شهرستان را یاری رسانند.

انتهای پیام/77006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول