اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم

سامانه «شهراه» در راه و شهرسازی مازندران راه‌اندازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: سامانه شهراه، راهی به‎سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم، در اداره‎کل راه و شهرسازی مازندران راه‌اندازی شد.

سامانه «شهراه» در راه و شهرسازی مازندران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی در نشست آموزشی صیانت از حقوق شهروندی با بیان اینکه برای عملی کردن رعایت حقوق شهروندی در بستر الکترونیکی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این سامانه با عنوان (شهراه، راهی به‌سوی شهروندان) و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید ویژه وزارت راه و شهرسازی، این اداره‌کل مصمم است که برنامه‌ها و اقدامات موثری را به‌اجرا بگذارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: مجموعه راه و شهرسازی به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سر و کار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات این عزیزان گام‌های ارزنده‌تری بر داشت.

این مسئول تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه برای ما بسیار مهم و حیاتی است، لذا باید در اجرا و مطالعه هر پروژه‌ای در مجموعه راه و شهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.

نوروزی ادامه داد: نشست آموزشی صیانت از حقوق شهروندی با حضور مصطفی بیگ‌محمدی نماینده دفتر حقوق شهروندی وزیر راه و شهرسازی، کارشناسان و رؤسای ادارات ستادی این اداره‌کل‌ برگزار شد.

وی در پایان گفت: مردم مازندران می‌توانند برای اطلاع بیشتر و ثبت درخواست‌های خود به سایت mazrud.ir.shahran مراجعه کنند.

انتهای پیام/86001/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول