اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 14 درصد منابع سیستم بانکی در چهارمحال و بختیاری

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری رشد 14.6 درصد منابع سیستم بانکی در این استان در سال جاری خبر داد.

رشد 14 درصد منابع سیستم بانکی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید منصوریان امشب در نشست شورای هماهنگی بانک‌‌‌‌های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در 10 ماه سال جاری منابع بانک‌ها در این استان 62 هزار و 372 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به منابع سال گذشته سیستم بانکی در استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در سال 93 منابع بانک‌های این استان 54 هزار و 394 میلیون ریال بوده است که در سال جاری این رقم 14.6 درصد رشد داشته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مصارف بانک‌ها در 10 ماه سال جاری 60 هزار و 165 میلیون ریال است که این رقم در سال گذشته 55 هزار و 986 میلیون ریال بوده  و این رقم امسال 7.5 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: مطالبات بانک‌‌ها در سال 93، 5 هزار‌‌ و 192 میلیون ریال بوده که این رقم امسال در بانک‌های چهارمحال و بختیاری 5 هزار و 827 میلیون ریال شده است و این میزان نشان‌دهنده 12 درصد رشد مطالبات بانک‌ها در سال جاری است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های مختلف مطالبات بانک‌ها از مشتریان را به کمترین حد ممکن برسانیم.

این مسئول ادامه داد: با کاهش مطالبات معوقه بانک‌ها امکان پرداخت تسهیلات به مشتریان بیشتری فراهم می‌شود که این امر در نهایت رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در استان چهارمحال و بختیاری را به همراه دارد.

انتهای پیام/68011/آ 20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول