اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پدر مسی کوچک در گفت‌وگو با سی.ان.ان:

«مرتضی» آرزو دارد «مسی» را ببیند/ خوشحالم که فرزندم مشهور شد

«عارف احمدی» در گفت‌وگو با سی.ان.ان با اشاره به اینکه پسر بزرگترش پیراهن «مسی» را برای مرتضی ساخته گفت: وی آرزو دارد دارنده 5 توپ طلا را از نزدیک ملاقات کند.

«مرتضی» آرزو دارد «مسی» را ببیند/ خوشحالم که فرزندم مشهور شد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار اخبار ضد و نقیض از کودکی که «لیونل مسی» به دنبال وی بوده است، در نهایت ستاره تیم بارسلونا با قرار دادن متنی در صفحه توییتر خود بر شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

مسی در صفحه توییتر خود نوشته که گمشده من در ولایت «غزنی» افغانستان زندگی می‌کند.

«عارف احمدی» پدر این کودک 5 ساله، در گفت‌وگو با سی.ان.ان اظهار داشت: مرتضی نیمه‌های شب از خواب بیدار شده و شروع به گریه کردن کرد که می‌خواهم پیش مسی بروم.

وی افزود: مرتضی سپس پیراهن مسی را از من درخواست کرد.

پدر مرتضی در ادامه این مصاحبه گفت:‌ من به وی گفتم که ما در یک روستای محروم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانم آن پیراهن را برایت فراهم کنم.

وی افزود: پسر کوچکم چند روز گریه می‌کرد و درخواست پیراهن مسی را داشت تا اینکه برادرش همایون به مرتضی کمک کرد تا با یک کیسه پلاستیکی پیراهنی شبیه پیراهن مسی ساخته و وی را خوشحال کند.

احمدی گفت: مرتضی بعد از پوشیدن این لباس شروع به گریه کردن کرد.

تصویر منتشر شده در صفحه فیس‌بوک همایون، نشان می‌دهد که مرتضی پس از پوشیدن آن لباس لبخند بر لب دارد و به خوشحالی پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه از مشهور شدن مرتضی احساس خوشحالی می‌کند گفت: مرتضی خیلی هیجان زده شده و می‌خواهد در آینده فوتبالیست شود و به مدرسه برود.

احمدی ادامه داد: مرتضی آرزو دارد تا مسی را از نزدیک ملاقات کند.

چندی پیش تصویری از یک پسر بچه در حالی که لباسی از جنس کیسه‌ای پلاستیکی به تن داشت، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید.

این لباس پلاستیکی که طرحی راه راه مشابه لباس تیم ملی فوتبال آرژانتین را دارد، با شماره‌ی 10 و نام لیونل مسی بر تن یک پسر بچه اهل غزنی افغانستان است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول