اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

لایحه کاهش ساعت کاری زنان ‌در دستور کار قرار گرفت/مجلس برای رفاه حال زنان جامعه برنامه دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای رفاه حال زنان جامعه برنامه دارد و دشمنان از آن سوی مرز‌ها به لایحه‌هایی که مجلس برای زنان تصویب کند اعتراض می‌کند ولی قوانین ما در چارچوب اسلام تدوین و تصویب می‌شود.

لایحه کاهش ساعت کاری زنان ‌در دستور کار قرار گرفت/مجلس برای رفاه حال زنان جامعه برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فاطمه آلیا ‌چهارشنبه شب در همایش «عصر امام خمینی، تحولات جهانی، تهدید‌ها و راهکار‌ها» که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) احیاگر دین مبین اسلام در کشور ایران است که بحث هویت انقلاب، هویت انسانی و هویت زن مسلمان انقلابی را زنده کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اسلام سکولار و تحجر مخالف بود، تصریح کرد: امروز در دنیای اسلام این افکار انحرافی وجود دارد و امام خمینی (ره) به نقد این مباحث پرداخته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امام خمینی (ره) در روزهای آغازین انقلاب به مسئله تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند اهتمام داشت، عنوان کرد: امام خمینی (ره) همواره به تشویق زنان برای تربیت فرزند می‌پرداخت.

آلیا به رسالت زنان در تحکیم خانواده اشاره کرد و گفت: شیعه به عنوان حقیقت اسلام ناب، رسالت زن را برای تحکیم خانواده در اولویت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اسلام به حضور هدفمند زنان در جامعه تاکید دارد، گفت: دشمن در مقابل دین اسلام نسبت به تزلزل خانواده و بی‌هدف کردن زنان در جامعه تلاش می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی در مبحث زنان در دستور کار دارد، بیان کرد: بحث بیمه زنان خانه‌دار از جمله مسائلی است که در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری لایحه کاهش ساعت کاری زنان در شرایط خاص از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار دارد، عنوان کرد: مجلس برای رفاه حال زنان جامعه برنامه دارد و دشمنان از آن سوی مرز‌ها به لایحه‌هایی که مجلس برای زنان تصویب کند اعتراض می‌کند ولی قوانین ما در چارچوب اسلام تدوین و تصویب می‌شود.

آلیا در بخش دیگری از سخنان خود به نقشه‌های دشمن برای نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری کشورمان اشاره کرد گفت: در این راستا هجمه‌هایی به آیت‌الله جنتی صورت می‌گیرد و مطالبی دور از شئون علیه این روحانی بزرگوار بیان می‌کنند، زیرا که وی دروازه‌بان شورای نگهبان و حافظ ولایت فقیه است.

انتهای پیام/78005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول