اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار خسروشهر خبر داد

احداث نخستین شبکه فاضلاب روستایی کشور در خسروشاه

بخشدار خسروشهر با اشاره به احداث نخستین شبکه فاضلاب روستایی کشور در خسروشاه گفت: راه روستایی آخولا در خسروشهر به طول 11 کیلومتر و با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

احداث نخستین شبکه فاضلاب روستایی کشور در خسروشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم الهیاری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از راه روستایی «آخولا» و «نوجه‌ده» با اشاره به پروژه‌های بهره‌برداری شده در شهرستان خسروشهر اظهار داشت: احداث پل روگذر خسروشاه یکی از دغدغه‌های مردم و امام جمعه این شهر بود که توانستیم در کمترین زمان این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به احداث نخستین شبکه فاضلاب روستایی کشور در خسروشاه گفت: این شبکه با اعتباری حدود 4 میلیارد ریال انجام می‌شود و نیز مشارکت‌های مردمی را در زمینه کارهای عمرانی شاهد هستیم.

الهیاری با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه مسافر و محوطه «آخولا» و جاده روستایی گفت: طول پروژه 11 متر، عرض آسفالت 9 متر و 12 کیلومتر زیرسازی شده و اعتبار پرداختی از سوی شهرک‌های صنعتی 2 میلیارد و 355 میلیون تومان است.

بخشدار خسروشهر گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان از طرف اداره کل راه و شهرسازی و نیز 700 میلیون تومان مشارکت مردمی بوده است.

الهیاری یادآور شد: در زمینه احداث ساختمان ثبت‌احوال 500 متر در نظر گرفته شده و این مرکز در خسروشاه با کمک مردم و مسئولان احداث می‌شود.

بخشدار خسروشهر گفت: روند مراجعه مردم خسروشهر برای دریافت کارت ملی جدید با سرعت بیشتری به نسبت سایر شهرستان‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/60002/آ 20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول