اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان:

مازندران قطب کشتی جهان است/ مردم ایران با کشتی زندگی می‌کنند

مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان گفت: مازندران قطب کشتی جهان است و مردم ایران با این رشته ورزشی زندگی می‌کنند.

مازندران قطب کشتی جهان است/ مردم ایران با کشتی زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی دولت‌خواه صبح امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: کشور ارمنستان به‌عنوان یکی از پایه‌های کشتی خود در جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه ارمنستان در تمامی این دوره از مسابقات با مدال به کشور برگشته و امیدواریم امسال نیز با مدال به کشور برگردیم، افزود: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است و خیلی از کشورها با قهرمانان ملی خود در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان بیان کرد: بسیاری از کشتی‌گیران باانگیزه بالا در جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد شرکت کردند، چون می‌دانند در این تورنمنت مدال بیاورند در قاره اروپا نیز صددرصد مدال می‌آورند.

دولت‌خواه با بیان اینکه کشتی در ایران بخشی از زندگی مردم است و بسیاری از آنها با کشتی زندگی می‌کنند، تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم پای گیرنده‌های تلویزیون منتظر هستند تا این رقابت‌ها را به‌صورت زنده تماشا کنند.

وی با بیان اینکه پخش مستقیم مسابقات کشتی جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد باید از اول صبح انجام شود، ادامه داد: علاقه‌مندان زیادی پای تلویزیون‌ها منتظر تماشای کشتی ایرانی هستند.

مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان بهشهر در سالن، گفت: استقبال خوبی از سوی مردم از این دوره مسابقات شده‌است و هیجان خاصی بین تماشاگران وجود دارد.

دولت‌خواه مازندران را قطب کشتی جهان دانست و گفت: کشتی نیازمند امکانات و زیرساخت‌های بیشتری در ایران است.

انتهای پیام/86031/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول